فرمانده سپاه ناحیه ایوان:
سرهنگ محمود احمدآقایی از اجرای ۵۲برنامه درهفته دفاع مقدس درایوان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 22 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ پاسدار محمود احمدآقایی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان؛ در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان گفت: در راستای گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس هر روز از این هفته با عنوانی خاص نامگذاری گردیده است، سپاه ناحیه ایوان که ماموریتهای فرهنگی را در سطح شهرستان بر عهده دارد بیش از 52.ویژه برنامه فرهنگی با عناوین مختلف در سطح اقشار مختلف بسیج و حوزه های مقاومت در طول این هفته اجرا خواهد کرد.

وی اظهار کرد:جانفشانی ها و ایثارگری های دیروز شهدا ، عزت و اقتدار ملی و بین المللی امروز رابرایمان به ارمغان آورده است و همگی باید به شکرانه این اقتدار در این برهه خاص از زمان با حضور خود در عرصه های مختلف و مناسبتهای ملی مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان بکوبیم.

سرهنگ احمد آقایی با تاكيد برای نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در این باره افزود : باید در کشور بتوانیم الگوی مناسبی به جوانان معرفی کنیم چراکه جنگ امروز ما با دنیای استکبار، در جبهه دیگری به عنوان جبهه فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد و شایسته است رسانه های داخلی ارزش های ناب دفاع مقدس را در مقابل تبلیغات مسموم رسانه های خارجی بیش از پیش پررنگ جلوه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد : از شاخصترین این برنامه ها می توان به ، یادواره شهداء، نواختن زنگ مقاومت ، سرکشی از خانواده معظم شهدا وایثارگران ، برگزاری نشستهای فرهنگی بصیرتی ،غبار روبی مزار شهدا ، وبازدید ازطرح های محرومیت زدایی اشاره کرد.

احمدآقایی با اشاره به اینکه امسال باتوجه به شرایط موجود و درگیری جامعه با ویروس کرونا بسیاری از برنامه های هفته دفاع مقدس بصورت مجازی برگزار می شود از عموم بسیجیان و شهروندان خواست تا در این برنامه ها حضور بهم رسانند./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار