مسؤل سازمان بسیج رسانه خوزستان:
فرهنگ ‌دفاع مقدس نیاز امروز نسل جامعه است و رسانه ها به عنوان بهترین ابزار برای انعکاس ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 22 September 2020
به گزارش تابناک خوزستان، جلسه دیدار و تقدیر از پیشکسوت رسانه و هشت سال دفاع مقدس با همت بسیج رسانه استان خوزستان و با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان خوزستان برگزار شد.
 
مسؤل سازمان بسیج رسانه خوزستان با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و بسط این سرمایه عظیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره اهمیت پاس داشت ارزش های دفاع مقدس فرمودند: «یاد شهدا زنده است و باید هم این بقای نام و یاد شهدا را ما به صورت یک امر مهم دنبال کنیم» بی شک استمرار زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دفاع مقدس وظیفه همه ماست و لازم است که از این توشه ای حیات بخش در مسیر رسیدن به قله ی تعالی و پیش رفت استفاده نماییم.

 

سجاد بهمئی با اشاره به ضرورت روایت سبک زندگی شهدا برای نشر فرهنگ دفاع مقدس گفت: فرهنگ ‌دفاع مقدس نیاز امروز نسل جامعه است و رسانه ها به عنوان بهترین ابزار برای انعکاس ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی ضمن تجیل از مجاهدت های رسانه ای سرپرستی روزنامه اطلاعات در استان خوزستان گفت: خبرنگاران دوران دفاع مقدس با مجاهدت و تلاش های بی وقفه در این راه از جان و سلامت خود هزینه کردند تا نسل امروز و آیندگان هم از گنجینه دفاع مقدس بهره مند شوند.
 
 
 
مسؤل سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان این که بسیج رسانه همواره با تکیه بر رهنمودهای رهبر انقلاب و کادرسازی و ایجاد بستری مناسب برای اصحاب رسانه به  شناسایی ظرفیت های موجود برای خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان انقلاب اهتمام ویژه ای دارد، عنوان کرد: ما در این برهه زمانی باید مؤلفه ها و شاخصه های فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهیم و این مهم با استفاده از تجارب ارزش مند پیشکسوتان این عرصه خصوصا حماسه نگاران دفاع مقدس که آیینه ی تمام نمای ایثار و از خودگذشتگی هستند؛  امکان پذیر خواهد بود. 
 
به گزارش تابناک خوزستان، در پایان این جلسه نیز به رسم یادبود لوح سپاس به آقای فارسی زاده سرپرستی روزنامه اطلاعات در استان خوزستان تقدیم گردید.
____________________________________________________________________________________
*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان    *سردبیر: سمیه همت پور 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار