کد خبر: ۹۰۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 24 September 2020

 

نماینده ولی فقیه درگیلان : تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و سیاست خصمانه آمریکا درقبال ایران ، نیازمند بسیج همگانی است .

 
تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و سیاست خصمانه آمریکا درقبال ایران ، نیازمند بسیج همگانیبه گزارش خبرگزای صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه درگیلان امروز در نشست هم اندیشی  ویژه برنامه های یوم الله 13 آبان  با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه ویژه برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در بیش از 40 سال گذشته و معرفی چهره منحوس و سیاست خصمانه آمریکا درقبال ایران اسلامی باید با تمام توان برای همگان به ویژه نسل جوان معرفی و تبیین  شود.
آیت الله رسول فلاحتی استفاده ی هوشمندانه  از رسانه ها به ویژه صدا وسیما به عنوان بزرگترین  دانشگاه و تاثیرگزارترین رسانه ی انتقال ارزشها را ضروری دانست و افزود: بکارگیری چهره های دانشگاهی و حوزوی دلسوخته ، فکور و هوشمند با بیانی رسا وشیوا برای معرفی  ارزشهای چهل ویکساله ی نظام اسلامی به نسل معاصر ضروری است . 
وی گفت  : دشمنان به ویژه ابرقدرتهای جنایتکار درصد ترمیم وبازسازی چهره سیاه آمریکا درجهانند که باید این چهره منحوس و سیاست خصمانه  ، هوشمندانه  به دنیا معرفی شود  . 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هم دراین نشست  تقارن یوم الله  13 آبان با سالروز ولادت پیامبرعظیم شان اسلام را فرصت مغتنم  دانست و گفت:  مراسم یوم الله 13 آبان با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا امسال به جای راهپیمایی  ، به صورت اجتماع در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود .
وی  با اشاره به وجود 145 برنامه پیشنهادی در یوم الله 13 آبان افزود: قرائت زیارت نامه حضرت رسول از بقاع متبرکه و برگزاری حلقه های زنجیره ی انسانی در سواحل استان هم از دیگر برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است . 
 دراین نشست هریک از اعضا ،  برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه های 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  اعلام آمادگی کردند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار