مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در اکران اختصاصی فیلم سینمایی در مشهد:
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی گفت: فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» دردمندانه و دغدغه‌مندانه صحبت می کند و در آن طعم فیلم آژانس شیشه ای، غیرت فیلم لاتاری و اخلاص فیلم های ملاقلی پور قابل درک است.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 28 September 2020

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی یکشنبه شب پس از اکران اختصاصی فیلم سینمایی" دیدن این فیلم جرم است " ویژه مدیران استان و اصحاب رسانه خراسان رضوی که به همت خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی با همکاری پردیس سینمایی هویزه در مشهد برگزار شد با اشاره به منش دردمندانه و دغدغه‌مندانه این فیلم گفت: این فیلم اولین بار طی سال 97 در جشنواره فجر اکران شد، نه تنها دیدن این فیلم جرم نیست بلکه به خصوص برای مسئولان نظام اسلامی مشاهده آن فیلم ضروری است.

مجتبی محمودی افزود: «دیدن این فیلم جرم است» دردمندانه و دغدغه‌مندانه صحبت می کند و در آن طعم فیلم آژانس شیشه ای، غیرت فیلم لاتاری و اخلاص فیلم های ملاقلی پور قابل درک است.

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی نشان می دهد که نقدهای درون خانوادگی در انقلاب اسلامی قطعا باید انجام شود و قدم‌ها و قلم‌ها باید کنار هم فعالیت داشته باشد.

در ادامه این مراسم از تعدادی از خانواده های معظم شهدا حوزه رسانه و سلامت استان شامل زنده یاد کاظم اخوان و شهیدان محمد سیدی، جواد جهانی، حسن علیمردانی، جودی، شریفی، حمید عقیلی و نظر نژاد با اهدای تندیس ایثار و هدیه ای ویژه و همچنین رضا زهتابچیان کارگردان و نویسنده مشهدی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» و محمدرضا شفاه تهیه کننده این اثر از سوی خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی تقدیر شد.

در این مراسم که با استقبال خوب اصحاب رسانه خراسان رضوی همراه بود، برخی مدیران استان همچون مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سرهنگ امید خدا قائم مقام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی و همچنین اعضای قرارگاه حزب ا... مشهد نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار