رانندگان دهدشت از خرابی چند روزه یکی از جایگاه‌های سی ان جی در دهدشت انتقاد کردند.
کد خبر: ۹۰۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 03 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، از زمان سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این نوع سوخت اقبال به استفاده از گاز طبیعی برای سوخت‌گیری افزایش یافته است.
کمبود جایگاه‌های گاز طبیعی در دهدشت همواره رانندگان را با چالش صف‌های طولانی و اتلاف وقت برای سخت‌گیری خودرو کرده و در ایامی که جایگاه‌ها دچار خرابی شوند این مشکل حادتر می‌شود.
این در حالی است که بارها به علت بدهی و یا نقص فنی تعدادی از جایگاه‌های سی ان جی در این شهر تعطیل شده و شهروندان را دچار سردرگمی کرده است.
از هفته گذشته و با تعطیلی جایگاه گاز شهرداری در ورودی از سمت طولیان ترافیک در دیگر جایگاه‌ها افزایش یافت. سیل خوردوهایی که برای سوخت‌گیری روانه جایگاه‌های دیگر می‌شد حتی منجر به تصادف هم شد علاوه بر آن بر روحیه و اعصاب رانندگان نیز تأثیر منفی داشت.
تعادی از شهروندان در گفت‌وگو با فارس از تعطیلی جایگاه‌های سی ان جی در سطح شهر گلایه داشته و گفته‌اند در تأمین سوخت مورد نیاز خودرو با مشکل مواجه هستیم.
یکی از رانندگان که در تاکسی تلفنی کار می‌کند گفت: از هفته گذشته جایگاه‌های گاز طبیعی شهرداری تعطیل و سایر جایگاه‌ها یکی پس از دیگری خراب و باعث صف کشیدن خودروها شده است.
این راننده جوان افزود: با تعطیلی جایگاه شهرداری ساعت‌ها در جایگاه‌های الهی و ضیاعی در انتظار بودیم تا بتوانیم سوخت خودرو را تأمین کنیم.
راننده دیگری که از بی‌توجهی مسؤولان نسبت به خرابی چند روزه جایگاه‌ شهرداری به شدت انتقاد داشت، تصریح کرد: در جایگاه الهی نیز دو ساعت معطل بودم و حالا می‌گویند خراب شده است.
او با اشاره به اوضاع نا به سامان اقتصادی گفت: یک راننده تاکسی که از صبح تا شب برای تأمین معیشت کار می‌کند درآمدی ندارد که بتواند از بنزین برای سوخت خودرو استفاده کند.
یک مرد میانسال که در مسیر برون شهری کار می‌کند گفت: تعطیلی جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی سی ان جی باعث شده بسیاری از رانندگان امروز برای سوخت‌گیری راهی شهرهای همجوار شوند.
این در حالی است که رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه می‌گوید به جز جایگاه شهرداری سایر سی ان جی‌های شهر فعال بوده و مشکلی ندارند.
امیرحسین سبزی‌پور تصریح کرد: جایگاه سی ان جی شهرداری مدتی است به علت مشکل قرائت کنتور تعطیل شده و قرار است شرکت گاز این مشکل را بررسی کند.
وی در خصوص فعالیت سایر جایگاه‌های گاز طبیعی گفت: جایگاه ضیاعی دچار مشکل فنی شده بود که با تلاش شبانه‌روزی این مشکل برطرف شد.
سبزی‌پور افزود: جایگاه الهی دچار مشکل جزئی شده و کمتر از یک ساعت نسبت به رفع آن اقدام شد.
محمد بهزادیان نیز در خصوص علت تعطیلی جایگاه سی ان جی شهرداری تصریح کرد: این جایگاه به پیمانکار واگذار شده و موظف است با رفع نواقص خدمات‌دهی کند.
سرپرست شهرداری دهدشت گفت: شهرداری جایگاه را سالم و بدون نقص تحویل پیمانکار داده هر گونه تعلل در ارائه خدمات متوجه پیمانکار است و باید پاسخگو باشد.
بهزادیان با اشاره به اینکه چندین بار طی مکاتبه از او خواستیم مشکل این جایگاه را برطرف کند اما نه تنها رفع نکرده بلکه تعطیلی چند روزه را به شهرداری اطلاع نداده است، افزود:براساس پیگیری انجام شده علت تعطیلی این جایگاه اختلاف 60 هزارمتر مکعب در مصرف گاز بوده و قرار است توسط کارشناسان شرکت گاز بررسی شود.
همچنین مسلم اکوانیان رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: کارشناسان شرکت گاز ادعای عدم همخوانی قرائت کنتور با نازل در این جایگاه را بررسی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار