اکبر سلیم نژاد:
رییس شورای شهر کرج گفت: شورا و شهرداری با دیدگاه علمی به دنبال هوشمندسازی شهر است.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 04 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» اکبر سلیم نژاد در آیین رونمایی از پروژه های مرتبط با سیستم های حمل و نقل هوشمند(ITS) که در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد،با اشاره به اینکه در شورای پنجم نیاز سنجی لازم برای ساختن شهری آباد صورت گرفته، اظهار کرد: تلاش ما خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در همه حوزه ها به خصوص حمل و نقل عمومی است.

این مسئول تصریح کرد: از استاندار البرز و نمایندگان مجلس انتظار داریم بیش از گذشته در کنار مجموعه مدیریت شهری باشند و از طریق تریبونی که در اختیار دارند، خدماتی که به شهروندان ارائه می شود را اطلاع رسانی کنند.

سلیم نژاد عنوان کرد: شورای اسلامی شهر کرج در کنار مدیریت شهری با دیدگاه علمی که مد نظر دارد به دنبال اجرای برنامه های علمی و هوشمند سازی شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به واریز جرائم رانندگی استان البرز به خزانه، عنوان کرد: مردم کرج حق دارند بدانند عوارضی که پرداخت می‌کنند کجا هزینه می‌شود.

سلیم نژاد تاکید کرد: با توجه به ضعف زیر ساختی کرج در حوزه حمل و نقل عمومی، از استاندار البرز انتظار داریم ساز وکاری اتخاذ کند تا جرائمی که از رانندگان گرفته می شود در همین شهر هزینه شود.

رئیس شورای شهر کرج افزود: نمی شود مدام از مدیریت هوشمند و سیستم های نوین حمل و نقل صحبت کرد ولی در عمل با روش های سنتی ترافیک را کنترل کنیم.

سلیم نژاد در پایان از تلاش های شهردار و پلیس راهور برای راه اندازی سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی شهرداری کرج تقدیر کرد و گفت: باید هوشمندسازی در سایر معاونت ها و سازمان های شهرداری کرج هم به شکلی جدی دنبال شود تا شهروندان به صورت ملموس بتوانند از نتایج آن بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار