کد خبر: ۹۰۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹ 06 October 2020

فرماندار شوشتر گفت: به علت افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح شوشتر، ورودی‌های این شهرستان در پایان هفته بسته می‌شوند.

 حسین پنبه دانه پور شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شورای سلامت و امنیت، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در سطح شوشتر، ورودی‌های این شهرستان در روزهای پایانی هفته بسته و از ورود خودروهای با پلاک غیربومی در شهر ممنوع خواهد بود.

وی به برگزاری اربعین حسینی امسال اشاره کرد و افزود: هیچ‌گونه مراسم تجمعاتی راهپیمایی کاروان در شهرستان برگزار نخواهد شد و در صورت برگزاری مراسم، حفظ پروتکل‌های بهداشتی و فضای باز و فاصله اجتماعی انجام شود.

پنبه دانه پور بیان کرد: تمامی پارک‌ها فضای سبز، اماکن متبرکه تا اطلاع ثانوی در شهرستان شوشتر بسته می‌شوند و همچنین در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شهرستان برخورد جدی با آن اداره صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نظارت جدی بر پاساژها، مطب‌ها، داروخانه‌ها و همچنین بانک انجام می‌شود و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی باعث تعطیلی آن مرکز می‌شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شوشتر به افزایش شدید مبتلایان کرونا در شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: از سه هفته اخیر تاکنون، آمارها به طور مرتب در حال افزایش است و شوشتر در وضعیت قرمز و پرخطر به سر می‌برد. بنابراین نیاز است اقدامات مداخله‌ای را همچون پیک قبلی و با کیفیت بهتری انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار