رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان گفت:
دکتر بانکی پور رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان نیز در این نشست گفت: در بررسی و آسیب‌شناسی چالش‌های امور گمرکی باید علاوه بر نگاه درون سازمانی ، خواسته تاجران و واردکنندگان و صادرکنندگان نیز اخذ و در اصلاح قانون جامع امور گمرکی تاثیر داده شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 07 October 2020

امیرحسین بانکی پور افزود: این مقوله مهم که دلیل ترجیح و تغییر مبدا صدور کالا توسط فعالان اقتصادی و تاجران به‌جای اصفهان از استان‌های دیگر است نیاز به اصلاح قوانین و مقررات دارد.
بانکی پور همچنین با تاکید بر ضرورت بررسی وضعیت حقوق و مزایاکارکنان گمرک گفت: یکسری جایگاه‌های شغلی وجود دارد که پُرلغزش است که باید امکانات اولیه برای آنها درنظر گرفته شود تا مبادا افراد دچار لغزش شوند که یکی از آن جایگاها، گمرک است.
در این جلسه موضوعاتی شامل سهم کالاهای وارداتی و صادراتی در گمرکات ، اصلاح قوانین و مقررات گمرکی، رفع موانع صادراتی و تسهیل صادرات، دلایل طولانی شدن زمان ترخیص کالا از جمله مشکل عدم تخصیص و تامین ارز و دیگر موارد مورد بررسی نمایندگان مجلس قرار گرفت.
در پایان دکتر رسول کوهستانی مدیرکل گمرکات استان اصفهان راهکارهای قانونی که با کسب نظرات تجار و بازرگانان و واحدهای تولیدی استان احصا گردیده است تقدیم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار