محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که امسال برای برگزاری اجتماع عظیم و با شکوه اربعین ایجاد شد اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عزاداری در روز اربعین و دهه آخر صفر را دوچندان کرد، در همین راستا شهرداری منطقه یک همدان و دیگر دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ای جهت گرامی داشت ایام اربعین در فضای باز پیاده راه بوعلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 09 October 2020
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که امسال برای برگزاری اجتماع عظیم و با شکوه اربعین ایجاد شد اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عزاداری در روز اربعین و دهه آخر صفر را دوچندان کرد، در همین راستا شهرداری منطقه یک همدان و دیگر دستگاه های مرتبط برنامه ای جهت گرامی داشت ایام اربعین در فضای باز پیاده راه بوعلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردند. 
 
به گزارش تابناک همدان، این مراسم همزمان با روز اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان و با حضور شهروندان همدانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ریاست شورای شهر و شهردار همدان برگزار گردید.

در این مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت با خواندن زیارت عاشورا و زمزمه مصیبت امام حسین(ع) علاقه خود را به این امام نشام دادند و حاضرین با سینه زنی در غم اربعین حسینی اشک ماتم ریختند.

حجت الاسلام شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان  با بیان اینکه برای داشتن یک جامعه حسینی باید عقلانی پیش برویم گفت بسیاری از مشکلات جامعه امروز نشات گرفته از بی خردی است. وی ادامه داد رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی مراسم ها علی الخصوص مراسم امام حسین (ع) بسیار مهم و ضروری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار