کد خبر: ۹۰۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 10 October 2020

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مدیرکل ورزش شایسته این استان نمی‌باشد و طی سال‌های اخیر بسیار ضعیف عمل کرده است.

محمد کعب‌عمیر در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان در شوش، اظهار داشت: با نگاه و بررسی وضعیت ورزشی استان خوزستان میتوان به مظلومیت این استان پی برد، ظرفیت‌های بسیار بالای در این حوزه وجود دارد اما به دلایلی که عمدتاً ضعف مدیریتی بوده، پیشرفت و توسعه‌ایی رخ نداده است.

وی افزود: ورزش که مهمترین نقش را در سلامتی، غنی‌سازی اوقات فراغت و رشد جوانان ایفا می‌کند متاسفانه طی سال‌های اخیر در پی تعلل مسئولان استان و عدم مدیریت مناسب نه تنها فرصت‌ها را برای توسعه و شکوفایی جوانان از دست داده بلکه با واگذاری بسیاری از اماکن ورزشی و عدم حمایت از تیم‌های ریشه دار ورزشی تضعیف شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ورزش به عنوان یک پدیده مهیج و بسیار مهم جایگاه ویژه‌ای در استان خوزستان دارد اما مدیریت آن به فردی که از نظر توان مدیریتی ضعیف و با سوءمدیریت و بی‌تدبیری به‌ ورطه ناکامی کشانده سپرده شده است.

وی عنوان کرد: طی سالیان مدیریت "افشین حیدری" استان خوزستان با مشکلات عدیده‌ایی روبرو بوده است و با ارزیابی که خود انجام داده ام، مشخص شد که این فرد مدیر دغدغه مندی نمی‌باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص پروازی بودن مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان در این خصوص می‌بایست با جایگزین نمودن فردی کارآمد و ورزشی برای نجات ورزش استان ورود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار