نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه استاندار در نشستی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر در خصوص مهم ترین مشکلات و نیازهای استان پرداختند.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 10 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  نشست مشترک امام جمعه و استاندار ایلام با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این نشست در راستای وحدت و همدلی مسئولان استان و بررسی راهکارهای بهبود توسعه و رفع موانع و مشکلات استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

استاندار ایلام گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و محرومیت زدایی ارائه داد و از تعامل و همکاری نماینده ولی فقیه در استان و مجموعه نمایندگان استان تشکر کرد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی گفت: دستاوردها و توفیقات حاصله در حوزه های مختلف حاصل وحدت و همدلی و تلاش مجموعه دلسوزان نظام در استان است که در یکسال آخر کار دولت با قدرت و توان بیشتر ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز وحدت و یکپارچگی و انسجام را لازمه یک کشور در حال پیشرفت دانست و گفت: اگر وحدت و همکاری نباشد قطعا در کارها تداخل ایجاد می شود.

نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز نقطه نظرات خود را در ارتباطات با مسائل مختلف استان مطرح کردند و بر وحدت و همدلی حول منافع استان تاکید کردند.

در این جلسه بر موضوعاتی از قبیل ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تاکید شد.

در پایان این نشست مقرر شد با همدلی و هم افزایی روزافزون همه مسئولان اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دستگاه های اجرایی، نهادها، سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی و با بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی جهت توسعه و پیشرفت و نیز کمک به محرومیت زدایی مناطق مختلف استان گام های موثری برداشته شود. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار