پلیس فرصت ‌عرض اندام را از مخلان امنیت سلب کرده است
رئیس مجمع نمایندگان اردبیل در مجلس ‌، ناجا را مجموعه‌ای وفادار به انقلاب ‌و آرمان‌های شهدا توصیف و بر ضرورت حمایت نمایندگان مجلس از ماموریت های پلیس در توسعه امنیت اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 11 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک از اردبیل به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تبریک و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و پاسداشت تلاش های پلیس در سنگر امنیت و آرامش آفرینی فردی و اجتماعی اظهار داشت: ناجا با برخورداری از نیروهایی لایق، مخلص، مقتدر، ولایی و در تراز انقلاب اسلامی با شایستگی از امنیت، آرامش و سلامت جامعه پاسداری می‌کند.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای ناجا، به کارنامه درخشان نیروی انتظامی در تامین امنیت مراسم‌های عزاداری ماه محرم اشاره و تصریح کرد: حضور هدفمند و عامه‌پسند پلیس در کنار دلدادگان بارگاه حسینی، عزت و عظمت خاصی به مراسم عزاداری ماه محرم و صفر بخشیده است.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اردبیل با اشاره به رسالت خطیر و ماموریت حساس نیروی انتظامی در تولید، حفظ و توسعه امنیت و مبارزه با ناامنی‌ها و مجرمان اظهار کرد: حضور اجتماعی پلیس فضایی سرشار از امنیت، آرامش و آسایش را برای اقشار اجتماعی فراهم و فرصت جولان و عرض اندام را از مخلان امنیت سلب کرده است.

وی، ناجا را مجموعه‌ای وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا توصیف و بیان کرد: تعبیر و توصیف مقام معظم رهبری از کارکنان ناجا با عنوان مجاهدان فی سبیل الله، برازنده پلیس است و باید با اطمینان خاطر گفت که امنیت و آرامش فردی و اجتماعی را مدیون پلیس هستیم.

موسوی ضرورت مشارکت اجتماعی با ناجا و احساس مسئولیت همگانی در قبال امنیت و سلامت جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتظار اینکه ناجا به تنهایی در امنیت و آرامش آفرینی ایفای نقش کرده و در حوزه پیشگیری، کنترل و مهار جرایم اقدام کند غیرمنطقی بوده و باید تک تک مردم در این عرصه یاریگر پلیس بوده و مسئولان نیز از ناجا حمایت کنند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان مردم استان اردبیل در کمیسیون‌های مختلف مجلس، بر ضرورت حمایت نمایندگان مردم در خانه ملت از ماموریت‌های نیروی انتظامی تاکید و تصریح کرد : قطعا" پیگیر مشکلات، موانع کاری و درخواست‌های مطرح شده فرماندهی انتظامی استان اردبیل خواهیم بود و تلاش مضاعف خواهیم داشت تا با رفع این مشکلات، بسترهای لازم برای توسعه بیشتر امنیت و آرامش جامعه فراهم شود.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اردبیل ایران اسلامی را کشور رسول‌الله توصیف کرد و گفت: اقتدار و صلابت ایران اسلامی در حوزه های مختلف خصوصا در عرصه نظامی دشمن شکن  و مایه غرور و افتخار ملی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار