رفع مشکلات زیر ساختی امامزاده مشهد میقان اراک در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 11 October 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی طرح توسعه آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان گفت: آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) یکی از امامزاده‌های مطرح و شاخص استان مرکزی است که متاسفانه روند توسعه این امامزاده بعد از سال‌ها همچنان کند پیش می‌رود.
علی اکبر کریمی افزود: هرساله چندین هزار نفر زائر با حضور در منطقه مشهد میقان از این امامزاده بازدید می‌کنند، و می‌توان گفت این مکان یکی از قطب‌های مهم فرهنگی و زیارتی است که نیازمند توجه ویژه است.
وی یادآورشد: در حال حاضر مشکلات زیرساختی فراوانی در حوزه جاده دسترسی، روشنایی مسیر، احداث زیرگذر، پارکینگ، بوستان، تامین آب شرب این امامزاده وجود دارد که رفع این چالش‌ها باید در اولویت برنامه ریزها قرار گیرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی لازم است توسعه این امامزاده به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد که لازمه آن تدوین طرح جامع توسعه امامزاده است.
کریمی اظهارداشت: باید با اخذ یک مشاور معتبر طرح جامع توسعه آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) برای آینده بلند مدت و ارتقاء جایگاه این قطب زیارتی برنامه‌ریزی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار