معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری اظهار داشت: امیدواریم در ادامه مسیری را طی کنیم که افراد با انگیزه و دانش بیشتر در مناصب حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 12 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری،حسین خوش اقبال در نشست با کارشناسان دفتر امورسیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری ابراز امیداواری کرد که در شرایط کنونی و سال آخر کار دولت مجموعه تلاشهای دفتر سیاسی به ارتقای رضایتمندی و افزایش اعتماد اجتماعی بیانجامد.

بهرام سلیمانی مدیر کل سابق دفترسیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های دوران مدیریت خود گفت: در 28 ماه گذشته دوران مدیریتم، نخستین هدفم حفظ ارزشها، اصول و شعارهایی بود که دولت با آنها اعتماد مردم را جلب کرد.

وی استفاده از ظرفیت تشکل ها،احزاب،تلاش برای رفع مشکلات عرصه فعالیت های دانشجویی،کارگری و قومی مذهبی را از جمله اقدامات خود در دفتر سیاسی استانداری عنوان کرد.

سلیمانی با تاکید بر لزوم ارتقا شغلی کارکنان در مسیر منطقی خود تصریح کرد: یکی از دغدغه من توجه به نیروی انسانی بوده و از هر کسی که دارای توانمندی بود و درخواست همکاری داد استقبال کردم.

وی افزود: بر همین اساس توانستیم 7 کارشناس را جذب دفتر سیاسی کنیم که دو تن از آنان مدرک دکترا دارند و تلاشم این بوده که در بعد کمی و کیفی وضعیت دفتر سیاسی استانداری ارتقا پیدا کند.

بهرام سلیمانی توجه به شان و جایگاه وزارت کشور و استفاده از ظرفیت های آن برای حل مشکلات سیاسی استان را دیگر اولویت دوران مدیریت خود عنوان کرد و افزود: ضمن توجه به تعادل و حفظ جایگاهها و با بهره برداری از ظرفیت تمامی نمایندگان مجلس،هیات نظارت بر انتخابات استان و احزاب تلاش کردیم که تا حد ممکن جایگاه وزارت کشور و حوزه سیاسی حفظ شود.

مدیر کل سابق دفتر سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری با اشاره به بحران های طبیعی و تحولات سیاسی در دوسال اخیر تصریح کرد: در دوسال گذشته استان از نظر سیاسی فاقد تنش و مشکل بوده و شرایط و وضعیت استان با وجود بحران های طبیعی بسیار خوب اداره شد.

وی بکارگیری و ارتقا پرسنل فرمانداری ها را یکی دیگر از دغدغه های خود در دوران مدیریت دفتر سیاسی استانداری عنوان کرد و گفت: در دوسال گذشته 35 نفر از کارشناسان به عنوان معاون فرماندار و بخشدار منصوب شدند که به گمانم در بازه زمانی خود بی سابقه بوده است.البته این مهم با نظر موافق استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی وقت حاصل شد.

سلیمانی با تاکید بر حمایت خود از افراد شایسته ای که وابستگی باندی و قبیله ای نداشتند افزود: بیش از 70 درصد بخشداران و معاونین فرمانداری ها که در این مقطع منصوب شدند از همین دست افراد هستند که در سالهای آتی می توانند فرمانداران شایسته ای برای استان باشند.

وی کسب رتبه برتر در ارزیابی های صورت گرفته از سوی وزارت کشور را نمونه ای از موفقیت دوران مدیریت خود در دفتر سیاسی عنوان کرد و افزود: از جلمه مهمترین فعالیت های این دفتر ارائه تحلیل های منظم از فضای سیاسی استان و برخی اتفاقات و حوادث بود که همواره با تشویق و حمایت وزارت کشور همراه بوده است.

مدیرکل سابق دفترسیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همچنین در گزارشی از احزاب استان گفت: در مجموع 3 حزب استانی، 4 شعبه از احزاب سراسری و 65 دفتر حزب دارای مجوز در استان وجود دارند که از این تعداد 4 شعبه و 27 دفتر حزبی در دوران مسئولیت اینجانب مجوز گرفته اند.

سلیمانی یکی از مهمترین دستاوردهای دفتر سیاسی را برگزاری بدور از حاشیه و چالش انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: در این عرصه باید از تلاش های تمامی همکاران خود تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه اهل کار با هیاهو نبوده ام تاکید کرد: همواره تلاش کرده ام که در عرصه سیاست،اخلاق و عمل به ارزشهای اخلاقی را در اولویت قرار داده و در بحبوحه بازی های سیاسی،اخلاق و پایبندی به ارزشها را بازیچه رسیدن به اهداف شخصی و گروهی قرار نداده ام.

در ادامه این نشست امیر شاه آبادی مدیر کل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز با تقدیر از اعتماد استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی به انتخاب وی افزود: در شرایطی که کشور با سختی هایی روبرو است امیدواریم با تلاش و کار مضاعف پاسخ مثبتی به اعتماد مدیریت ارشد استان داشته باشم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار