اردشیر نظری در گفتگو با تابناک:
مسئول هئیت ورزش های نابینایان گفت: جامعه روشندل در عرصه های مختلف ورزشی به نیکی درخشیده اند.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 14 October 2020

اردشیر نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:  تجربه کار با روشندلان در این عرصه نشان داده است که جامعه روشندل با داشتن روحیه و احساس صمیمیت و دوستی بیشتر در عرصه های ورزشی نیز با توانمندی و قدرت درخشیده اند.

وی ادامه داد: گسترش بیماری همه گیر کووید ۱۹ در جهت اهمیت و توجه به سلامتی این گروه بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا و دستورات مبنی بر رعایت موارد ایمنی و بهداشت هیئت های ورزش نابینایان تعطیل شد زیرا در این شرایط با توجه به موقعیت نابینایان چاره ای جز سازگاری با شرایط تا بوجود آمدن شرایطی بهتر نداریم.

مسئول هیئت ورزش های نابینایان در ادامه بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای سخت کرونا مربیان ورزشی ارتباطات خود را در فضای مجازی با گروه ورزشکاران روشندل ادامه می دهند و نیز با بررسی مشکلات ایشان در جهت ترفیع مسائل مربوط به آنها می کوشند.

این مسئول تصریح کرد: نابینایان نیز با ارسال تصاویر و کلیپ از فعالیت های خود تعامل خوبی در این شرایط را رقم زده اند که در این زمینه نیز می توان به موفقیت خانم مینا مرادی اشاره کرد.

نظری تاکید کرد: ارتباط و تعامل با روشندلان و فعالیت در این عرصه جنبه معنوی دارد و نباید با برجسته کردن معلولیت آنها توانمندی و قدرت و استعدادشان را نادیده بگیریم زیرا تجارب متعدد در این عرصه ها حاکی از افتخار آفرینی روشندلان و افرادی با معلولیتهای مختلف است. شایسته است ضمن توجه به جنبه معنوی خدمت رسانی به آنها بستر لازم را برای ورود این افراد به اجتماع و استفاده از امکانات مناسب جهت تعالی اهداف آنان در نظر بگیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار