وداع با این جوانان کار راحتی نیست، آدم دلش می‌خواهد زمان از حرکت بایستد و این لحظه تمام نشوند،هر که هر چه درد دل داشت بگوید و شهدا را بین خودش و خدا واسطه قرار بدهد و لحظه وداع با شهدای خان‌طومان گویا پایان یافته اما تداوم راه‌شان عهدی‌ست که از امشب بسته شد...
کد خبر: ۹۰۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱ 15 October 2020

امروز پیکر هر پنج شهید مدافع حرم به شهر و دیار خود بازگشت، مردمان شهیدپرور شهرستان‌های، ساری، بابل، آمل، قائمشهر و بابلسر مراسم شب وداعی برای شهیدشان برگزار کردند.


امشب پایان چشم انتظاری نزدیکان این شهدا بود، گویی شهر آرام شد، با اینکه اشک‌ها بند نمی‌آیند ولی ته قلب مردم راضی است، چرا که همه می‌دانیم شهدا با دل رضا در راه خدا رفتند، و حالشان خوب است...

وداع مردم ساری با شهید محبوب‌شان از همان دیشب کلید شد، شهید محمود رادمهر در ساری ماند و امروز پس از سال‌ها دوباره به خانه مادرش رفت، ولی دیگر خبری از آن لبخندها نبود لنز دوربین تابوتش را نشانه گرفت...

*وداع مردم ساری با شهید محمود رادمهر

طی شب جاری مردم شهرستان ساری با حضور در تکیه پهنه کلای ساری با پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر وداع کردند.

پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر ۹ صبح پنجشنبه در شهر ساری تشییع و در گلزار شهدای ملامجدالدین این شهر در قطعه شهدا به خاک سپرده می‌شود.

*آغوش باز وطنی از شهید دور از وطنی 

پیکر شهید محمد بلباسی فرمانده قائمشهری و محبوب دل مردم این شهر از لحظه آغازین ورودش به قائمشهر مورد استقبال بی‌نظیر مردم این شهر قرار گرفت و گلباران شد، مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد بلباسی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با حضور موجی از جمعیت برگزار شد.

شاهچراغی فرمانده اسبق سپاه کربلای مازندران در مراسم شب وداع با پیکر شهید بلباسی به روایت روز آخرش در دیدار با شهید پرداخت و گفت: روز آخر من رفتم خداحافظی کنم الان انگار آن چهره در تابوت خوابیده لباس خاکی سر رو گرد و غبار لب‌ها خشک باور می‌کنید که من وقتی سوار ماشین شدم گفتم حسم این است که محمد چهره‌اش خدایی شده نور شهادت از پس این گرد و غبار به چهره هر انسانی نمی‌تواند بنشیند این‌ها همین‌طوری نرفتند حادثه نبود!

* وداع با شهید رجایی فر در بابل/ دشمن هرگز نمی‌تواند بر ما مسلط شود

اصغر رجایی فر پدر شهید رجایی‌فر در شب وداع فرزند شهیدش در مصلی نماز جمعه بابل گفت: دشمن هرگز نمی‌تواند بر ملت ما مسلط شود.

وی به میثاق مجدد با ولایت اشاره و خاطرنشان کرد: دیگر زمان سازش با این استکبار نیست و هرگز در مقابل او کوتاه نمی‌آییم، دشمن بداند هرگز نمی‌تواند با تشنگی و گرسنگی ملت را از ولایت جدا کند این ملت تا پای جان مدافع اسلام و ولایت است.

*وداع و بیعت مردمان دیار هزار سنگر با مدافع حرم حضرت زینب (س)

مراسم وداع با شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه شهر هزار سنگر، آمل برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیداباذر موسوی سخنران این مراسم بود؛ وی در این مراسم با بیان اینکه امام علی جوانی و قدر عافیت را دو نعمت بزرگ را می‌شمارد، افزود: باید بدانیم جوانی ما در چه راهی خرج شد در مسیر گناه یا در مسیر خیر خوبی و نیکی‌ها، جوانی همیشه به موی سفید نیست.

وی افزود: در قبر می‌گویند عمرت را در چه راهی صرف کردی و جوانی‌ات را در چه راهی صرف کردی، شهدا همیشه سرافراز و سربلند هستند زیرا عمر و جوانی را در راه خیر و نیکی خرج کردند.( بیشتر اینجا بخوانید)

 امام جمعه بابلسر: مدافعان حرم تا آخرین لحظه در مسیر ولایت ایستادند

مراسم شب وداع با پیکر شهید مدافع حرم شهید علی عابدینی نیز با شکوه خاصی در شهرستان بابلسر مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت و سپس برای مراسم شب وداع در شهرستان فریدونکنار انتقال داده شد.

امام جمعه بابلسر گفت: باید با شهدا که در مسیر ولایت و اطاعت از رهبری تا آخرین لحظه ایستادند و با فدا کردن تمام وجودشان موجب عزت و ابرو شدند، عهد ببندیم و تجدید میثاق کنیم.( بیشتر اینجا بخوانید)

به گزارش فارس؛ وداع با این جوانان کار راحتی نیست، آدم دلش می‌خواهد زمان از حرکت بایستد و این لحظه تمام نشوند،هر که هر چه درددل داشت بگوید و شهدا را بین خودش و خدا واسطه قرار بدهد...

فردا مراسم تشییع پیکرهای این شهدا در شهرهایشان است، روزی که پیکرشان در جوار شهدای دیگر آرام گرفته و به خاک برگردانده می‌شود... و این همان پایانی است که آرزویش را داشتند..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار