رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: مردم استان قم در نیمه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین استان با رشد 89 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود 12 و نیم میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۹۱۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 19 October 2020

به گزارش تابناک قم، حسین قره داغی  با اشاره به ایتام زیرپوشش کمیته امداد استان قم اظهار کرد: حدود هزار و 800 یتیم و حدود سه هزار و 200 فرزند محسنین در استان مددجوی کمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: مردم استان قم در نیمه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین استان با رشد 89 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود 125 میلیارد تومان رسید که بخش اعظم آن به صورت نقدی و بخشی هم به صورت غیرنقدی کمک شد، کمک‌های غیرنقدی مردم به ایتام و فرزندان محسنین در استان در زمینه مواردی همچون جهیزیه، سبد کالا، لوازم التحریر و لباس بود.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: امسال در نیمه نخست سال جاری حدود سه هزار و 200 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین استان جذب کردیم تا تعداد حامیان این مددجویان در استان قم به 21 هزار حامی برسد.

قره داغی با اشاره به کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در استان قم اظهار کرد: سرانه کمک ماهیانه حامیان به ایتام در استان 400 هزار تومان و سرانه کمک ماهیانه حامیان به فرزندان محسنین در قم 175 هزار تومان است و استان قم رتبه دوم را در کشور در زمینه سرانه کمک حامیان به فرزندان محسنین دارد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان قم در سال گذشته رتبه نخست را در کشور در زمینه تحقق درآمدهای نقدی در بخش اکرام ایتام کسب کرد و امسال در نیمه نخست سال جاری درصد تحقق درآمدهای کمیته امداد استان در بخش اکرام ایتام، 135 درصد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار