جانشین فرماندهی انتظامی استان خبر داد؛
جانشین فرماندهی انتظامی استان از افزایش 34 درصدی کشفیات موادمخدر در ایتان خبر داد و گفت: روزانه بیش از 16 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 برقرار می شود که نیمی از آن ها به انجام ماموریت منجر می شود. 
کد خبر: ۹۱۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ 19 October 2020

به گزارش تابناک رضوی، سردار" ابراهیم قربان زاده" در مراسم صبحگاه عمومی یگان های نمونه انتظامی خراسان رضوی که در دومین روز هفته ناجا در ستاد انتظامی استان برگزار شد، گفت: طی یک سال گذشته 60 مورد آماده باش برای برقراری نظم و امنیت در استان داشته ایم.

سردار قربان زاده افزود: طی یک سال گذشته موضوعات مختلفی نظیر شهادت سردار سلیمانی، هدفمندی یارانه ها، حمله مقتدرانه به مقر نیروهای آمریکایی در عراق، انتخابات مجلس و شیوع ویروس کرونا موجب موج سواری معاندان شد اما با حضور مقتدرانه ناجا برگ زرین دیگری بر افتحارات نیروی انتظامی در استان خراسان رضوی رقم خورد و در مراسم دهه پایانی صفر نیز حضور چشمگیری برای تامین نظم و امنیت داشتیم.

وی بیان داشت: روزانه بیش از 16 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 برقرار می شود که نیمی از آن ها به انجام ماموریت منجر می شود و با این وجود کشف بیش از 32 درصد انواع جرایم و بیش از 95 درصد قتل ها، افزایش 34 درصدی کشف موادمخدر، کاهش تصادفات، کاهش فعالیت ارازل و اوباش و مقابله با کرونا در کنار مدافعات سلامت طی یک سال گذشته از اقدامات این نیروی مقتدر بوده است.

در ادامه حجت الااسلام" علیرضا رامیار" رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی نیز گفت: امروز به رغم وجود ناامنی ها در اطرافمان، در کشور، شهرها و استان در برقراری نظم و امنیت زبانزد هستیم و این امنیت محصول همدلی جمعی است که نیروی انتظامی در خط مقدم آن ایستاده است.

حجت الااسلام رامیار افزود: برقراری این امنیت هزینه داشته و ناجا در کشور حدود 13 هزار و 500 شهید و در خراسان رضوی حدود هزار شهید در کنار 244 شهید مرزبانی تقدیم کرده است، لذا باید امنیت را با تلاش به نقطه ایده آل برسانیم.

وی بیان داشت: بیش از 200 ماموریت منحصر به فرد در ناجا انجام می شود که البته ممکن است خطا هم وجود داشته باشد اما تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در حال انجام و قابل ستایش است.

در این مراسم سردوشی سربازان وظیفه اعطا و از نیروهای نمونه، خانواده شهداء و پیشکسوتان ناجا تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار