دختر کاراته‌کای استان قم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز دومین دوره مسابقات مجازی کاتای سبک‌های آزاد کاراته بانوان ایران شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶ 20 October 2020

به گزارش تابناک قم، بعد از درخشش نماینده‌های قم در مسابقات کاراته سبک‌های آزاد مردان ایران که با کسب هفت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز و ایستادن روی سکوی نایب‌قهرمانی ایران همراه بود، یک رتبه سومی و نشان برنز نیز از پیکارهای بخش بانوان به استان قم اختصاص یافت.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته که مسوولیت آن را ابوالقاسم پایدار یکی از چهره‌های مطرح کاراته قم بر عهده دارد، دومین دوره مسابقات مجازی کاتا ویژه سبک‌های آزاد بانوان ایران در چهار مرحله با قضاوت 16 داور و نظارت شورای داوران و سازمان لیگ برگزار شد و و نفرات برتر خود را شناخت.

در این دوره از مسابقات که با قهرمانی خوزستانی‌ها همراه بود مجموعا 345 کاتارو برای به دست آوردن رتبه‌های برتر رقابت کردند و نماینده موفق قم نیکا نیک‌پرور بود که در رده سنی خردسالان روی سکوی سوم جای گرفت و نشان برنز دومین دوره لیگ کاتای مجازی سبک‌های آزاد زنان ایران را کسب کرد.

در رده‌های نهایی پیکارهای رده سنی خردسالان زیر قهوه‌ای دومین لیگ کاتای مجازی ایران، مریم میری از هیات فارس در جایگاه نخست ایستاد، تارا بهزادی از هیات خوزستان نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترکا به نیکا نیک‌پرور از هیات کاراته قم و غزال صدقی از هیات کردستان تعلق گرفت.

در رده‌بندی مدالی این دوره از مسابقات خوزستان‌، فارس، تهران، کرمان، کردستان، هرمزگان، گیلان اول تا هفتم شدند، خراسان‌رضوی و مازندران مشترکا در رده هشتم ایستادند و قم با تک نشان برنز نیکا نیک‌پرور در کنار هیات‌های آذربایجان شرقی و مرکزی رتبه نهم مشترک را به خود اختصاص داد.

نفراتی که در این دوره از رقابت‌های کاتای مجازی سبک‌های آزاد بانوان ایران موفق به کسب مدال شده‌اند طبق اعلام فدراسیون کاراته می‌توانند از پانزدهم آبان ماه با حضور در هیات کاراته استان حکم قهرمانی خود را دریافت کنند، در حالی که اوایل مهر ماه نیز با پایان رقابت 140 کاتاروی بخش مردان، قم با دو طلا، دو نقره و سه برنز روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفته بود.

در بخش مردان و در رده نوجوانان کمربند زیر قهوه‌ای دو مدال به تیم قم رسید که مدال طلا را سیدامیرحسین رئیس کرمی و نشان برنز را مهدی عابدینی برای استان قم کسب کردند، همچنین در رده نوجوانان کمربند قهوه‌ای و مشکی فرزاد اخوی‌پور به نشان نقره رسید، در رده جوانان امیرعباس رضایی برنز گرفت، در رده بزرگسالان مهدی گل‌وردی، محمدحسین رستمی‌زاده و سیدمحمدصادق ابوطالبی هر سه نفر از قم مدال‌های طلا، نقره و برنز این مسابقات را نصیب قم کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار