تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان امروز درحالی به بیان محدودیت‌های جدید کرونایی در استان اشاره کرد که پیش از این با اقدامات غیر مسئولانه برخی فروشگا ه های عرصه مواد غذایی و همچنین برخی دیگر از مکان های عمومی در رعایت پروتکل های بهداشتی با تساهل و تسامح برخورد شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 20 October 2020

استانداری سمنان

استاندار سمنان صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه محدودیت‌های جدید کرونایی به مدت یک هفته در استان سمنان اعمال می‌شود، اظهار داشت: این محدودیت‌ها بر اساس ستاد استانی مقابله با کرونا باهدف کاهش ابتلاء و قطع زنجیره انتقال ویروس اعمال می‌شود.

وی بابیان اینکه در این مدت فعالیت حضوری در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها نیز ممنوع خواهد بود، تصریح کرد: تمامی استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها نیز در تاریخ اعلام‌شده هیچ‌گونه فعالیتی نداشته و تعطیل هستند.

علیرضا آشناگر با تأکید بر اینکه بر این اساس فعالیت تالارهای پذیرایی تا هفته آینده ممنوع است، افزود: برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ممنوع است.

آشناگر یادآور شد: باشگاه‌های ورزشی، ورزش‌های پربرخورد ازجمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه و باشگاه‌های بدن‌سازی و استخرهای سرپوشیده نیز تعطیل هستند.

وی با تأکید بر لزوم همراهی و مشارکت آحاد مردم برای کنترل موج سوم این ویروس بیان کرد: تمامی کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها، باغ‌وحش و شهربازی‌ها و نیز مراکز تفریحی آبی تعطیل است و نماز جمعه نیز در هیچ‌یک از شهرهای استان برگزار نخواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار