مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: سواحل مازندران مکانی مناسب برای گسترش ورزش های همگانی است.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 20 October 2020

حسن رنگرز در گردهمایی هیئت های ورزشی مازندران، ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان هیئت های ورزشی استان، اظهارکرد: امیدواریم که بتوانیم در این برهه از زمان کمک کوچکی به ورزش استان کنیم تا دوباره رونق یابد.

وی با اشاره به مطالبات ناجیان غریق مازندران بیان کرد: مسئولیت نجات جان بسیاری از انسان ها به عهده ناجیان غریق است و قطعاً پیگیری های مجدانه ای برای مرتفع ساختن مطالبات این اقشار صورت خواهد گرفت.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید براینکه همه باشگاه ها طبق قانون باید مجوز بگیرند، افزود: ساماندهی باشگاه ها و پیگیری ساخت و تجهیز و مرمت خانه های تخصصی رشته های مختلف ورزشی جزو اولویت های دستگاه ورزش و جوانان است چراکه مازندران به تنهایی یک سوم افتخارات ورزشی کشور را کسب می کند و به عنوان قلب ورزش کشور شناخته می شود.

رنگرز در مورد عدم تناسب امکانات و افتخارات ورزشی در مازندران گفت:اگر می توانیم اینگونه در ورزش درخشان ظاهر شویم مدیون تلاش های ورزشکاران و همت همکاران در هیئت های ورزشی هستیم که با دستان خالی ورزش مازندران را در صدر قرار داده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تحریم های اقتصادی و آسیب های کرونا را دو عامل مهم در افزایش مشکلات حوزه ورزش دانست و اظهارکرد: در تلاش هستیم پس از موج سوم کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد بازگشایی اماکن ورزشی باشیم چراکه در این ۹ ماه حمایتی از ورزشی های نشده؛ یکی از راهکارها، بازگشایی هرچه سریعتر اماکن ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه سهم بانوان و جوانان در مدیریت ورزش باید دیده شود، افزود: ساحل کم نظیر استان می تواند محلی برای گسترش فعالیت های ورزش همگانی باشد که با کمک شهرداری ها و بخش خصوصی می توان به این اهداف دست یافت.

رنگرز استفاده از ظرفیت صداوسیما و رسانه ملی را در فراهم آوردن بستر بخش خصوصی و حامیان مالی برای ورزش مازندران موثر دانست و گفت : استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز می تواند در امر آموزش در محدودیت ها کرونایی مفید واقع شود.

به گزارش ایسنا،این گردهمایی با حضور هیئت های ورزشی استان مازندران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین، مسئولان ستادی ، روسا و نواب رئیسان هیئت ها در سالن سیدرسول حسینی ساری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

برچسب ها: سواحل مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار