شهردار همدان:
صوفی شهردار کلانشهر همدان به همراه دهبانی صابر مدیر منطقه یک، جلیلوند مدیر منطقه دو، علیضمیر معاونت خدمات شهری و فتحیان نسب معاونت شهرسازی از روند اجرایی عملیات پارک فرا منطقه‌ای ولایت بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 23 October 2020
اقدامات منطقه یک در اجرای پروژه‌های بزرگ قابل تقدیر است
 
صوفی شهردار کلانشهر همدان به همراه دهبانی صابر مدیر منطقه یک، جلیلوند مدیر منطقه دو، علیضمیر معاونت خدمات شهری و فتحیان نسب معاونت شهرسازی از روند اجرایی عملیات پارک فرا منطقه‌ای ولایت بازدید کردند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ شهردار همدان با بیان اینکه پارک فرا منطقه‌ای ولایت با توجه به مساحت گسترده‌ای که دارد می‌تواند یکی از پارک‌های راهبردی شهر همدان باشد گفت تا کنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه‌های دسترسی این پارک صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد در فاز اول این پروژه علاوه بر اجرای راه‌های دسترسی که باعث سهولت تردد شهروندان و گردشگران می‌شود نصب آلاچیق، ساخت سرویس‌های بهداشتی، نصب مخازن آب و اجرای آبنما در نظر گرفته شده است که امیدواریم هرچه سریعتر این فاز پروژه به اتمام رسیده و این پارک را در اختیار شهروندان عزیز قرار دهیم.

صوفی اظهار داشت ایجاد و نصب مخازن آب جهت آبیاری فضای سبز و خدمات نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته در حال انجام است و با اجرای سیستم‌های آبرسانی می‌توان نگهداری و توسعه فضای سبز مجموعه پارک را به طور ویژه‌ای ارتقا داد.

شهردار همدان در انتها با اشاره به اینکه پروژه پارک فرامنطقه‌ای ولایت یکی از پروژه‌های بزرگ و هزینه بر شهرداری همدان است گفت اقداماتی که منطقه یک شهرداری در اجرای پروژه‌های بزرگ جهت رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان در دستور کار دارد قابل تقدیر و تشکر است.

دهبانی صابر مدیر منطقه یک نیز با اشاره به اینکه احداث پارک صد هکتاری ولایت باعث جهش بزرگی در سرانه فضای سبز شهروندان همدانی خواهد شد گفت توسعه فضای سبز و کاربری‌های آن به دلیل تاثیرات مثبتی که بر محیط زیست، سلامت جسمی و روانی شهروندان دارد بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اکنون دیوار‌های حائل در سرتاسر مسیر‌های ورودی و خروجی این پارک در حال اجراست که بعد از آن عملیات راه‌های دسترسی به طور کامل اجرا خواهند شد اظهار داشت در عملیات اجرایی احداث این پارک تصمیم گرفته شد تا کمترین دخالت و صدمه به محیط زیست وارد شود تا شهروندان و گردشگرانی بتوانند از محیطی طبیعی و بکر نهایت استفاده را ببرند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار