رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه شهرستان‌های نجف‌آباد، خوانسار ، گلپایگان، سمیرم، شاهین‌شهر و میمه پنج شهرستانی است که بحرانی هستند و محدودیت‌ها در آن‌ها ویژه‌تر اعمال می‌شود گفت: البته این به معنای اینکه در سایر شهرستان‌های استان مشکلی نداریم نخواهد بود و در شهرستان‌های لنجان ، فلاورجان و اصفهان هم وضعیت مناسب نیست.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 26 October 2020

طاهره چنگیز با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا همچنان صعودی است، افزود: آمار مبتلایان به کرونا در استان اصفهان تقریباً در حال عبور از مرز یک هزار و ۸۰۰ نفر است و تنها کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد، اعمال محدودیت‌ها و تشدید نظارت‌ها است.
وی با اشاره به اینکه در دیگر شهرستان‌ها نیز باید نظارت‌ها را جدی‌تر پیگیری کنیم، افزود: امیدواریم با کمک مردم و جدی گرفتن دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا بتوانیم اپیدمی کرونا ویروس را کنترل کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: محدودیت‌ها در پنج شهرستان بحرانی تا یک هفته ادامه دارد و در صورت لزوم تمدید خواهد شد، افراد باید از درب منازل ماسک بزنند و فاصله‌گذاری اجتماعی را با جدیت تمام رعایت کنند، همچنین درباره جریمه ماسک نزدن نیز ستاد استانی تصمیم‌گیری خواهد کرد.
چنگیز با بیان اینکه استان اصفهان شهرستانی با وضعیت سفید ندارد، گفت: بیشتر شهرستان‌های استان قرمز هستند و تنها بعضی از شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار