کد خبر: ۹۱۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶ 04 November 2020

تابناک رضوی: اسلام ستیزی و اسلام هراسی از اهدافی است که غرب همواره در پوشش برنامه های مختلف از جمله به بهانه حقوق بشر و آزادی بیان ، دنبال نموده و این بار نیز شاهدیم که این اقدامات فریبکارانه و مغرضانه در کشور فرانسه که خود را مهد تمدن و به اصطلاح آزادی می داند ، در قالب ترسیم کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله ) ، سر برآورده و موجب اندوه و تاسف مسلمانان، مسیحیان و همه موحّدان و انسان های آزاده جهان گردیده است

    - ریاست جمهوری فرانسه با اظهارات مغرضانه و حمایت های نابخردانه خود از این اقدامات ضد حقوق بشری ، ضمن ابراز ارادت و دوستی نسبت به صاحبان زور و قدرت صهیونیستی ،  در صدد تضعیف روحیه تعامل و دوستی و پیوندهای بین پیروان ادیان الهی از جمله مسیحیت و اسلام و از طرفی تخریب شخصیت پیامبر اسلام(ص) و ارائه چهره خشن و متحجر از دین مبین اسلام و مسلمانان دارد که در پس این اقدامات ، اهداف پلیدی در راستای تحقق سیاست های جبهه استکبار جهانی و نظام سلطه نهفته است .  به یقین سازماندهی اینگونه رفتارهای موهن را باید درون اندیشکده های صهیونیستی که تاکنون در مصاف با موج بیداری و مقاومت اسلامی عاجز و ناتوان بوده اند  جستجو کرد. 

- در همین زمینه پیام هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) 

به جوانان فرانسه ضمن اینکه مصادیق عینی رفتار دو‌گانه امانوئل مکرون را بیش از پیش نمایان می سازد از آنها می خواهند تا از رئیس جمهور خود بپرسند چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ ... [اما]تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود؟

در چنین احوالی و با توجه به اهمیت این رویداد ، ضرورت دارد تا اندیشمندان ، فرهیختگان ، صاحبان اندیشه و قلم و بویژه رسانه ها خصوصا صدا وسیما با اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی و روشنگری در مقابل این اقدامات شوم ، افکار عمومی جهانی را از اهداف این توطئه و دشمنی های ایادی شیطانی صهیونیسم آگاه نمایند ، و با تبیین مفاهیم حقوق بشری و آزادی بیان و از طرفی با ارتقای معرفت و آگاهی نسبت به اصول و اهداف عالیه دین کامل اسلام و بیان صفات و مشخصه های ارزشمند ، اسوه حسنه ، پیامبر رحمت للعالمین ، و همچنین با معرفی مشترکات و مولفه های پیوندی ارزشمند بین ادیان بزرگ اسلام و مسیحیت ، در مقابل این گونه ساختارشکنی ها و جریان های مخرب بر علیه دین مبین اسلام و مسلمانان و پیامبر خاتم(ص) ، اقدامات فرهنگی و رسانه ای برجسته و موثر نموده ، و اهداف و نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل را افشاء و خنثی نمایند . 

محسن نصرپور 

مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار