نماینده عالی دولت در استان فارس درباره پتروشیمی های تاسیس نشده استان نیز گفت: این موضوع باید به توافق نمایندگان برسد و هر آنچه نتیجه این توافق باشد مورد پذیرش ما است.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 04 November 2020

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندارس فارس، عنایت الله رحیمی در جلسه هم اندیشی با مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری این جلسه را تعامل با نیروهای اثرگذار بر توسعه استان دانست و عنوان کرد: چنین تعاملاتی بی تردید زمینه مناسب را فراهم می کند تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات، رفع مشکلات و دستیابی به ارزش های مشترک استفاده کنیم.

استاندار فارس تاکید کرد: ما باید در کنار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی با اولویت بندی امور، بین منابع محدود و نیازهای نامحدود توازن و تعادل برقرار کنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس عنوان کرد: بر اساس برنامه مجموعه مدیریت استان مقرر شده است پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی90 درصد تا پایان سال ۱۳۹۹ و پروژه های دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال ۱۴۰۰ باید تکمیل شده و به بهره بردرای برسند.

وی خاطرنشان کرد: همین موضوع در حوزه اقتصادی نیز تکلیف شده که پس از تکمیل برنامه مورد نظر در اختیار نمایندگان نیز قرار می گیرد.

رحیمی تصریح کرد: در چند سال گذشته تلاش کرده ایم با افزایش سالانه چند درصد به این اعتبارت ، از این عقب ماندگی تاریخی فاصله بگیریم و به میانگین کشوری نزدیک شویم.

استاندار فارس با بیان اینکه پیگیری چند پروژه اساسی و بزرگ را شخصا انجام می دهد، خاطرنشان کرد: در نتیجه مذاکرات اخیر با سازمان برنامه و بودجه در هفته گذشته اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان برای استان فارس ابلاغ شد.

وی اقداماتی همچون ایجاد محدودیت در حمل و نقل عمومی ، ایجاد نقاهتگاه ها، افزودن به تعداد تخت های بیمارستانی، استفاده از ظرفیت بیمارستان های خصوصی، کنترل بازار، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، ایجاد بستر مناسب برای دورکاری یک سوم کارکنان ادارات را از جمله اقدامات انجام شده در استان فارس با هدف مهار بیماری کرونا دانست و تاکید کرد: راه نهایی پیروزی بر این بیماری همکاری مردم است و زمانی محقق می‌شود که افراد جامعه به این باور برسند که با بیماری خطرناکی مواجه بوده و باید بر مراقبت‌ها بیفزایند.

وی عنوان کرد: مجموعه مدیریت استان ، معاونین و مدیران آمادگی دارند در نشست های هفتگی، ماهانه و فصلی جلسات منظم در حوزه های تخصصی و با سرفصل های مشخص و عملیای با نمایندگان برگزار کنند.

استاندار فارس گفت: نظرات و پیشنهادات خود را درباره بودجه 1400 و برنامه هفتم توسعه را به نمایندگان ارائه خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در استان فارس درباره پتروشیمی های تاسیس نشده استان نیز گفت: این موضوع باید به توافق نمایندگان برسد و هر آنچه نتیجه این توافق باشد مورد پذیرش ما است.

رحیمی یادآور شد : اگر نمایندگان به توافق نرسند باید مدیریت استان تصمیمی بگیرد تا اجازه ندهیم این سرمایه از استان خارج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار