فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: جهش تولید و اشتغال پایدار در دیشموک با تکیه بر توان بنیاد علوی فراهم می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 05 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، علیرضا اتابک در حاشیه معارفه مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک اظهار کرد: از بنیاد علوی و حضورشان در دیشموک برای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی تقدیر می‌کنیم.

وی گفت: حسن نیت بنیاد علوی را در شهرستان کهگیلویه دیدیم و مدیرعامل بنیاد علوی به جهت اینکه هیئت کارشناسی به منطقه اعزام کردند قدردانی می‌کنیم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: باید پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های نظام پای کار بیایند و از دردها و آلام مردم کم کنند و در مناطقی که کمتر توسعه یافته هستند بیشتر اقدام شود.

وی گفت: هر چه در این بخش داریم از خدمات نظام جمهوری اسلامی است و جزئی از کارنامه بسیار موفق نظام است که در خدمت‌رسانی به مردم همچون راه، آب، برق و مدرسه و خدمات‌های زیرساختی کارهای خوبی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: زیبنده این نظام اسلامی نیست که مردم در سختی باشند و باید متعهد باشیم که از تمام ظرفیت‌هایی که نظام دارد استفاده کنیم تا بخشی از محرومیت‌هایی که از رژیم گذشته به ارث رسیده را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در بحث توسعه توازن را در نظر بگیریم مردم مناطق محروم استحقاق دارند که همه امکانات شهرهای بزرگ و استانهای توسعه یافته را برخوردار شوند.

اتابک عنوان کرد: این گامهای مثبتی است که توسط بنیاد علوی برداشته شده و باید از این ظرفیت جهت رفع محرومیت‌ها استفاده کرد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های استاندار و همچنین تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های امام جمعه شهر و بخش افزود: باید همه دست در دست هم به اتفاق بنیاد علوی برای رفع محرومیت‌ها در دیشموک قدم برداریم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: بنیاد علوی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری توان ایجاد اشتغال برای جوانان دیشموکی را دارد.

اتابک با اشاره به جوانان متعهد و خاک حاصلخیزی که در منطقه دیشموک وجود دارد گفت: باید با ظرفیت بنیاد زمینه را برای نگهداشتن مردم در این مناطق و مهاجرت معکوس فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار