فرماندار کهگیلویه : آموزش پرورش به مدت دو هفته جز به اضطرار حضور مدیر مدرسه تعطیل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 06 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،علیرضا اتابک امروز در نشست شورای سلامت شهرستان اظهار داشت: بنا به وضعیت موجود و ضرورت اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی همه گروهها به جز صنوف ضروری به مدت دو هفته تعطیل می‌شوند.

فرماندار کهگیلویه فعالیت‌های مجاز را شامل؛ اغذیه، مرغ و ماهی، میوه و سبزی، نانوایی و قصابی اعلام کرد و افزود: مابقی صنوف و کسبه مجاز به فعالیت نیستند.

اتابک گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان تمهیدات لازم برای راه‌اندازی جایگزین اندیشیده می‌شود.

رئیس شورای سلامت کهگیلویه با بیان اینکه اگر توصیه‌های مراقبتی جدی گرفته می‌شد منجر به گسترش زنجیره انتقال نمی‌شد، ادامه داد: شرایط مراسم‌های ترحیم کشنده است.

وی تأکید کرد: مجوز خاکسپاری اموات در صورتی صادر شود که جمعیت شرکت کننده حداکثر ۲۰ نفرو با رعایت پروتکل بهداشتی باشند.

اتابک پزشکی قانونی و نیروی انتظامی را موظف کرد تا زمانی که تعهدات حفاظتی و مراقبتی مراسم خاکسپاری از سوی صاحبان عزا رعایت نشود از برگزاری مراسم جلوگیری کنند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: آموزش پرورش به مدت دو هفته جز به اضطرار حضور مدیر مدرسه تعطیل می‌شود.

وی از تشکیل قرارگاه برای اعمال محدودیت‌ها خبر داد و گفت: اکیپ‌های مشترک صمت، اتاق اصناف، تعزیرات، بهداشت و نیروی انتظامی در دو شیفت نسبت به محدودیت‌سازی گروه‌های دو تا چهار اقدام کنند.

اتابک اضافه کرد: نیروی انتظامی و بسیج با هماهنگی مرکز بهداشت اعمال محدودیت‌ها را پیگیری می‌کنند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از طریق فضای مجازی اطلاعات محدودیت سازی را در اختیار گروهها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت تعطیل می‌شوند، گفت:اطلاع‌رسانی لازم و به موقع به مردم انجام شود.

اتابک تصریح کرد: میراث فرهنگی و گردشگری موظف است از تردد در اماکن گردشگری، تفرجگاه‌ها و باغات جلوگیری کند تاکسی‌داران نیز با محدودیت شدید نسبت به جابجایی مسافر اقدام کنند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار