مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایداری که بر جو استان حاکم است همچنان تا روز پنجشنبه ادامه دارد و طی این مدت هوای استان در برخی از ساعات همراه با وزش باد، رگبار باران و گاهی هم رعد و برق خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 09 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمد خسروی، در خصوص وضعیت آب و هوایی استان طی روزهای آتی، اظهار داشت: شرایط ناپایداری که بر جو استان حاکم است همچنان تا روز پنجشنبه ادامه دارد و طی این مدت هوای استان در برخی از ساعات همراه با وزش باد، رگبار باران و گاهی هم رعد و برق خواهد بود.

وی ادامه داد: بارش که در ساعاتی از اواخر وقت امروز (دوشنبه) تا اواسط روز سه‌شنبه و بخصوص در نیمه غربی استان نمود بیشتری خواهد داشت و در برخی از نقاط با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: دمای هوا تا بعدازظهر امروز به طور نسبتا محسوسی افزایش می‌یابد و مجددا از فردا کاهش یافته و در سایر روزهای هفته تغییرات چندانی نخواهد داشت.

وی بیشترین میزان بارش استان طی 24 ساعت گذشته را مربوط به شهرستان کرمانشاه به میزان ۲۵.۲ میلی‌تر اعلام کرد و افزود: در این مدت کنگاور با ۱۳ میلی‌متر، سنقر با ۵.۵ میلی‌متر، هرسین با ۵.۲ میلی‌متر، روانسر با ۰.۹ میلی‌متر اسلام‌آباد غرب ۰.۴ میلی‌متر به ترتیب بیشترین بارندگی را ازآن خود کرده‌اند.

خسروی با اشاره به کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی میانگین بارندگی استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: در این ماه کرمانشاه با ۳۵.۶ میلی‌متر و قصرشیرین با ۲.۲ میلی‌متر به ترتیب کم‌ترین و بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار