امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه مراسم کاشت درخت به یاد شهدای سلامت در مشهد گفت: تعهد به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای عبور از شرایط بحرانی کرونا ضروری است و مردم باید هوشمندانه تر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند
کد خبر: ۹۱۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 11 November 2020

به گزارش تابناک رضوی، وی با اشاره به فداکاری های کادر بهداشت و درمان با بیان این مطلب افزود: شرایط کشور شرایطی سخت است و همه اقشار جامعه به ویژه کادر بهداشت و درمان ما تحت فشار قرار دارند .

وی همچنین در جمع اعضاء هیات مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به مسائل و مشکلات موجود فراروی جامعه پزشکی به ویژه در شرایط پاندمی کرونا گفت: کرونا نفس کادر بهداشت و درمان و سیستم درمانی کشور را گرفته است. اگر چه جامعه پزشکی در این بحران چون همیشه استوار و مستحکم در کنار مردم ایستاد وگواه این فداکاری‌ها شهدایی هستند که جان خود را در راه خدمت از دست دادند. اما در مسیر مبارزه با کرونا روزهای سختی پیش رو داریم که اگر همراهی و همکاری همه مردم ومسئولین نباشد عبور از آن سخت تر خواهد شد. 

وی حل برخی از مسائل جامعه پزشکی چون تعرفه های ناعادلانه و مالیات های سنگین را نیازمند اصلاحات ساختاری و اساسی دانست و گفت: ما منکر وجود مشکلات نیستیم اما حل این مسائل نیازمند ایجاد زیر ساخت های لازم و تدوین قوانین بالادستی محکم و منسجم است که به طور قطع زمانبر خواهد بود. 

قاضی زاده همچنین افزود: اگر چه تمرکز اصلی حوزه بهداشت و درمان موضوع کرونا است اما مجلس از سایر مسائل نیز غافل نیست و سعی خواهد کرد مطالبات به حق کادر بهداشت و درمان و جامعه پزشکی را  پیگیری کرده و به نتیجه مناسب برساند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان  با اشاره به اینکه کرونا هزینه های سنگینی را به بهداشت و درمان کشور تحمیل کرده است ، گفت:  از  مردم عزیز ایران اسلامی می‌خواهیم از تجمعات و  سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به چرخه انتقال ویروس پایان دهند تا زودتر بتوانیم به شرایط عادی برگردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار