رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: بارش باران از بعد از ظهر امروز پنجشنبه تا ظهر جمعه بسیاری از مناطق استان را فرا می‌گیرد و در مناطق شرقی و جنوبی اصفهان احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 12 November 2020

فاطمه زهرا سیدان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی در سطح استان اصفهان از امروز تا عصر جمعه است از این رو به تناوب افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارندگی در بسیاری مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه اوج بارش‌ها از بعد ازظهر امروز تا ظهر جمعه است، افزود: بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر دور از انتظار نیست و احتمال آب گرفتگی معابر در مناطق شرقی و جنوبی استان وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: با خروج سامانه بارشی از استان، شامگاه جمعه و صبح روز شنبه که آلودگی در بسیاری از مناطق به ویژه جاده‌های مواصلاتی جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش‌های ثبت شده در ایستگاه‌های باران سنجی هواشناسی از سمیرم با میانگین ۱۶ میلی متر باران و برف در ارتفاعات، دهاقان با میانگین ۲.۴ میلی متر و فریدونشهر و گلپایگان با میانگین ۱.۸ میلی متر بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا تا فردا بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۶ و هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

سیدان افزود: چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار