پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، اکثر فعالیت‌های فرهنگی و هنری به تعطیلی کشیده شدند و فعالان این عرصه، از صحنه هنر دور ماندند. حالا بیشتر هنرمندان مشغول تمرین و آماده‌سازی هستند اما تئاتری‌های ساوجبلاغ علی‌رغم سابقه درخشانی که در این عرصه دارند، از داشتن یک پلاتوی کوچک استاندارد هم محروم‌اند. پلاتوی قبلی به دلیل قرار گرفتن در مسیر طرح شهرداری تخریب شد و پلاتوی جدید نیز چنگی به دل نمی‌زند.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 14 November 2020
به گزارش «تابناک البرز» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ درباره علت تغییر کاربری پلاتو تئاتر فرهنگسرای امام علی گفت: طرحی که شهرداری برای عریض کردن خیابان در نظر گرفته بود، با بخشی از ساختمان فرهنگسرا تداخل داشت به همین جهت قرار بر این شد که قسمتی از ساختمان تخریب شود.
خدارحم بابایی، کمبود بودجه و تورم لحظه‌ای را علت ناقص ماندن امکانات نمایشی شهرستان خواند و گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجمن نمایش شهرستان، امکانات صوتی و نورپردازی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان هزینه دارد که تامین این مبلغ برای اداره ارشاد به تنهایی ممکن نیست.
کل اعتبار ما در سال جاری ۳۵۰ میلیون تومان بود که فقط مبلغی در حدود ۷۰ میلیون تومان از آن محقق شد و با همین اعتبار موفق شدیم کف پلاتو و سیستم سرمایش و گرمایش آن را تهیه کنیم.
متاسفانه تورم لحظه‌ای باعث شده نتوانیم امکانات لازم را با بودجه‌ای که قبلا در نظر گرفته بودیم، تامین کنیم.
تکمیل این پروژه حتما مستلزم همکاری دیگر ارگان‌های دولتی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار