در هفته بسیج
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری ۱۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 17 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ تقی نجمی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در جمع اصحاب رسانه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به نقش بسیج در امنیت عمومی، جنگ نرم، محرومیت زدایی، کمک‌های معیشتی و اشتغالزایی و .. گفت: شعار هفته بسیج امسال " بسیج؛ پیشرو خدمت، امیدآفرینی" که از سی ام آبان ماه آغاز و تا ۶ آذرماه ادامه دارد که در این مدت ۱۲۰ عنوان برنامه در سطح رده‌ها وپایگاه‌های مقاومت بسیج استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود؛ که اکثر این برنامه‌ها بصورت مجازی و آنلاین خواهند بود.

سرهنگ نجمی افزود: دیدار با امامان جمعه، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از پایگاه‌های منتخب بسیج، اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی به مناطق محروم، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامت محور بسیج در حوزه اقلام بهداشتی و امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری میز‌های خدمت در اماکن عمومی از جمله این برنامه هاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: میقات صالحین، رزمایش مجازی ثامن در پایگاه‌های بسیج، مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند، برگزاری روشنگری مجازی، برگزاری یادواره شهدا بصورت مجازی، نواختن زنگ در برنامه شاد آموزش و پرورش، اعطای کارت ایثارگری به بسیجیان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج است.

سرهنگ نجمی افزود: مشارکت مجازی در سخنرانی رهبر معظم انقلاب، بهره برداری از ٧٠٠٠ طرح محرومیت زدایی، توزیع ٣٠ هزار بسته معیشتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم، مراسم تجلیل از بسیجیان نخبه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، حضور بسیجیان نخبه و صاحب نظر در برنامه‌های مجازی و رسانه‌ای و ... از برنامه هاییست در طول هفته بسیج در استان اجرا می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار