معاون مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس از خدمت رسانی اعضای جوانان به ۷۴۴۵۰ هزارنفر در قالب طرح آمران سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 17 November 2020

به گزارش تابناک رضوی، سید جمال زرگر گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر ورود جوانان برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور عزیزمان ایران اعضای جوانان هلال احمر پایتخت معنوی ایران به ندای رهبر لبیک گفتند.

 

وی بیان کرد: این طرح از ۵ آبان لغایت ۱۵ آبان با مشارکت اعضای جوانان و داوطلبان در تیم های ثابت و سیار به مراکز تجاری،ایستگاه های قطار شهری،پایانه مسافربری،راه آهن و مناطق پر تردد شهر اعزام شد.

 

زرگر ادامه داد: ۲۳۳ پایگاه ثابت و ۶۰ پایگاه سیار در حریم بارگاه ملکوتی  امام هشتم به زائران و مجاوران اقا علی ابن موسی الرضا خدمت رسانی انجام دادند.

 

وی  با اشاره به اهداف این طرح اظهار کرد: ایثارگران عرصه سلامت با امر به معروف مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می نمایند.

 

 

 

رییس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس ادامه داد: ۴۷۶۰۰ عدد ماسک و ۶۸۴ عدد بروشور،۲۰لیتر ماده ضدعفونی کننده و به ۶۸۵۰۰ نفر آموزش چهره به چهره صورت گرفت، همچنین کمپین من ماسک میزنم نیز به همت اعضای جوانان در پست های ثابت اجرا گردید.

 

وی عنوان کرد: روزانه بیش از ۱۰۰ عضو جوان جهت اجرای طرح آمران سلامت شرکت داشته اند، که این نشان دهنده اوج از خود گذشتگی و انسان دوستی‌ست، که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی همین به اوج رسیدن مشارکت مردمی است

 

زرگر در پایان گفت: جانفشانی این عزیزان در کنار دلاوری‌ها و رشادت‌های کادر درمان و جامعه پزشکی و دیگر ارگانها و نهادها کمال سپاسگزاری و قدردانی و تشکر را داشته باشم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار