رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهر ایلام از امروز اول آذرماه تا اطلاع بعدی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 21 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: در راستای دستورالعمل صادره از پلیس راهور کشور از امروز فعالیت کلیه مراکز تعویض پلاک درشهرهای با وضعیت قرمز تعطیل است.

وی افزود: این اقدام در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و به منظورحفظ سلامت شهروندان و مراجعان به این مرکز صورت گرفته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام یادآور شد: دفاتر خدمات خودروی در سایر شهرستان های جنوبی استان مشمول این طرح نیستند.

سرهنگ ‌کهزادی با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی هیچ گونه خدماتی در مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک ایلام به مراجعان ارائه نمی شود: از متقاضیان خواست از مراجعه به مرکز تعویض پلاک ایلام خودداری کنند.

پلیس راه ایلام مرجع صدور مجوز ترددهای ضروری است

رییس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مقابله با کرونا از امروز شنبه اول آذر خبر داد و گفت: پلیس راه مرجع صدور مجوز ترددهای برون شهری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: محدودیت های اعلامی شامل تردد ضروری به مراکز بیمارستانی جهت عمل جراحی و افرادی که دارای احضاریه حضور در مراجع قضایی هستند، نمی شود و کارکنان ادارات که محل سکونت و کار آنان در دو نقطه متفاوت قرار دارد، نیز مشمول محدودیت ها نیستند.

وی افزود: در هر حال پلیس راه استان تنها مرجع صدور برگه تردد برای ترددهای ضروری است و کسانی که نیازمند تردد هستند با معرفی نامه از دستگاه متبوع یا مدارک مثبته دال بر نیاز ضروری به تردد به پلیس راه استان مراجعه کنند.

همتی زاده یادآور شد: دوربین های ثابت و سیار و هوشمند کنترل تخلفات رانندگی به صورت اتوماتیک اعمال مقررات مربوط به تخلف از طرح را ثبت و جریمه می کنند.

براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا از امروز شنبه اول آذرماه در سراسر کشور محدودیت های شدید کرونا اعمال می شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار