جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
حیدری فرماندار شهرستان اسلام ابادغرب گفت:بنابر اعلام نظر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان وضعیت شهرستان اسلام ابادغرب نارنجی اعلام شده وشهرستان براساس پروتکل های بهداشتی این وضعیت با هدف صیانت از سلامتی مردم اداره خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 21 November 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با قدردانی از همراهی و همکاری اکثریت مردم فهیم شهرستان افزود:امیدوارم آن عده قلیلی که متاسفانه همچنان بی توجه به خطرات ویروس کروناهستند،بابکارگیری شیوه نامه های بهداشتیدر این مقطع حساس هم ازسلامتی خود،خانواده و دیگران مراقبت نمایند.


فرماندار اسلام ابادغرب خاطر نشان کرد: موفقیت در اجرای طرح ها در وضعیتهای مختلف در گرو دقت نظر ،میزان همکاری ومشارکت آگاهانه آحاد جامعهاست و به میزانی که همراهی وجود داشته باشد به همان میزان بیماری کنترل خواهد شد و از تحمیل هزینه ها برخانواده ها برای درمان بیمارانخود وجلوگیری ازبستری شدن افراد دربیمارستان ها و همچنین تلفات جانی پیشگیری می شود.

حیدری گفت:هرچه مردم سطح توجه خود به توصیه های بهداشتی ازجمله بکارگیری اصول سه گانه با رعایت فاصله فیزیکی،استفاده از ماسک وشستن دستها را افزایش دهند تبعا سطح وضعیت ها از قرمز به درجات پایین تر تا رسیدن به وضعیت های زرد و ان شاءالله عادی کاهش پیدا می کند.

حیدری اظهار کرد:دراولین روز از آذر ماه طرح محدویتها در وضعیت نارنجی برای شهرستان اجرا میشود و بر اساس این وضعیت مشاغل سطح یک و دو با رعایت پروتکلهافعالیت خواهندداشت و از فعالیتمشاغل سطح ۳ و ۴ توسط تیم های نظارتی جلو گیری به عمل خواهد امد. و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی بوسیله همکاران نیروی انتظامی شهرستان به شهر اسلام آبادغرب جلو گیری می شود.

فرماندار اسلام ابادغرب تصریح کرد: امروز جمعه قرارگاه عملیاتی مدیریت و کنترل کووید - ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت باعنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای خود در شهرستان تشکیل و شروع به کار کرد و امید داریم مردم شریف اسلام آبادغرب در اجرای این طرح برای رسیدن به اهدافش مثل همیشه همکاری ویژه داشته باشند.

وی در پایان یکی از کانونهای آلوده کننده اجتماع با انتشار ویروس کرونا را تجمعاتی دانست که تحت هر عنوانی برگزار میشودو گفت: از آن عده از مردم بزرگوار شهرستان که با حضور خود در مجالس عروسی وختم به شیوع ویروس کرونا در جامعه دامن می زنند، تقاضامندیم برای حفظ سلامتی خود و دیگران در برگزاری و مشارکت این گونه مراسمات جدا خوداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار