معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: حدود ۱۶۰۰ نفر دانشجوی ورودی جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بصورت مجازی در دانشگاه ایلام برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 21 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مصطفی نعمتی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، با اهتمام همکاران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید بصورت مجازی انجام گرفت، که در نهایت حدود ۱۶۰۰ نفر شامل: ۱۰۰۰ نفر در مقطع کارشناسی، ۵۵۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۰ نفر در مقطع دکتری ثبت نام کردند.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام افزود: ثبت‌نام نهایی منوط به تکمیل دقیق  کلیه مراحل ثبت نام اینترنتی و ارسال اصل مدارک خواهد بود و چنانچه پذیرفته‌شده‌ای در موعد مقرر فارغ‌التحصیل نشده باشد و یا مدارک وی به صورت ناقص ارسال شده باشد، ثبت نام وی کنسل خواهد شد و در این خصوص دانشگاه هیچ‌گونه تعهدی در قبال این پذیرفته‌شدگان ندارد.
نعمتی درباره شیوه برگزاری کلاس‌ها، گفت: برگزاری کلاس‌ها تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی بوده و دانشجویان موظفند در اسرع وقت با هماهنگی مدیران گروه‌های آموزشی در این کلاس‌ها شرکت نمایند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار