مدیرکل فرودگاه های استان کرمانشاه گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا، ممنوعیتی برای سفرهای هوایی ابلاغ نشده و فقط محدودیت تردد با تست کرونا انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 21 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،مجتبی بیاتی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرها در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ با کاهش ۲۷ درصدی پروازها مواجه هستیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد ملی کرونا از امروز اول آذر، افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا افراد منعی برای سفر هوایی ندارند اما چنانچه قبلاً کرونا داشته‌اند باید گواهی منفی تست کرونا را ارائه دهند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه بیان کرد: پروازهای روزانه به مقصد تهران، مشهد، بندر عباس، کیش، عسلویه مطابق برنامه با رعایت دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.

بیاتی تصریح کرد: ضدعفونی ترمینال مسافربری به طور مستمر انجام می‌شود و محلول ضد عفونی و ماسک به صورت مستمر در اختیار پرسنل در محیط کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین از ورود مسافرین فاقد ماسک به ترمینال و هواپیما جلوگیری می‌شود و با نصب بر چسب‌هایی رعایت فاصله اجتماعی را تذکر می‌دهیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هنگام پرواز بر عهده شرکت‌های هواپیمایی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار