عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت که محدودیت‌های کرونایی که از سوی دولت اعلام شد، منجر به تعطیلی تهران نشده‌است.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 22 November 2020

 «حجت نظری» روز یکشنبه در جریان دویست و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر من به دولت برای تعطیل کردن و نکردن پایتخت است، گفت: مطرح شد که پایتخت از روز گذشته تعطیل شود اما در عمل و در دستورالعمل ابلاغی هیچ تعطیلی واقعی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه دیروز به شدت شاهد شلوغی خیابان‌هایی بودیم که پیش از این شلوغ نبود، افزود: این اتفاق نشان می‌دهد که دولت هیچ اراده‌ای برای تعطیلی نداشته‌است.

نظری ادامه داد: در ظاهر شهر تعطیل است اما در عمل تمام مشاغل به کار خود ادامه می‌دهند.  

عضو شورای تهران با بیان اینکه این شیوه مانع از شیوع کرونا نمی شود، افزود: تنها نتیجه این اتفاق مشکلات بیشتر برای مردم است.  

به گفته وی، در حال حاضر شماری از کارمندان باید تعطیل می‌شدند اما اکنون سرکار می‌روند.

وی گفت: افرادی که فرزندان خود را مهد می گذاشتند این روزها با مشکل مواجه‌ هستند و نمی‌دانند که با فرزند و شغل خود چه کنند.  

نظری گفت: دولت با این اقدام به جای اینکه جان مردم را حفظ کند، مشکلات بیشتری را ایجاد کرده است.  

وی از رییس شورای شهر تهران خواست به دولت اعلام کند که این اقدام نه تنها گره‌ای باز نکرد بلکه هر روز گره‌ها را بیشتر می‌کند.

اعضای شورای شهر تهران در نشست امروز خود گزارش ایجاد رویه در مدیریت آب های سطحی، بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه نامگذاری و تغییر نام (١۴)معبر عمومی شهر تهران، طرح الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران و نحوه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری سازمان‌ها شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه را در دستور کار دارند.

دستورهای دیگر بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان بهشت زهرا (س) برای سال مالی ١٣٩٣ و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) و بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی (معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی ١٣٩٣) و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار