برای سومین سال پیاپی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی قوچان در بین پراستنادترین دانشمندان جهان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 25 November 2020

به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر بهشتی رئیس دانشگاه صنعتی قوچان در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت عضو هئیت علمی این دانشگاه گفت: موسسه Clarivate Analyties  تحت عنوان (ISI) هر ساله به معرفی پراستنادترین پژوهشگران و دانشمندان دنیا می پردازد که این فهرست شامل گروهی از پژوهشگران حوزه های موضوعی علمی مختلف می باشد.

 

وی با بیان اینکه بر همین اساس و برای سومین سال پیاپی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی قوچان در بین پراستنادترین دانشمندان جهان قرار گرفت، افزود: در  سال 2018 تعداد 16 دانشمند از ایران در این فهرست قرار گرفتند که نام دکتر حسن کریمی مله نیز در این فهرست دیده میشد.

 

وی تصریح کرد: در سال 2019 نیز از ایران 12 نفر در بین یک درصد دانشمند برتر دنیا قرار گرفتند که از دانشگاه صنعتی قوچان دو نفر، آقایان دکتر کریمی مله و دکتر ماهیان در این لیست حضور داشتند.

 

بهشتی خاطر نشان کرد: در سال 2020 نیز اسامی یک درصد دانشمند برتر دنیا منتشر شد که به مانند سال گذشته تعداد 12 نفر از جمهوری اسلامی ایران در این فهرست دیده میشد که خوشبختانه برای سومین سال پیاپی دانشگاه صنعتی قوچان نیز صاحب یک نماینده بود و جناب آقای دکتر حسن کریمی مله در این لیست حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار