فرمانده حوزه ۶ بسیج کارمندی امام جعفر صادق (ع) در کرمانشاه کارمندان بسیجی، جهادگران جبهه خدمت دانست و گفت: توان جهادی بسیج در همه عرصه‌هاست و پس از درخشش دوران دفاع مقدس در مسیرهای دیگر نیز موفق ظاهر شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 25 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس، بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، رئیس و مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با حضور در حوزه ۶ بسیج کارمندی، این روز را گرامی داشتند.

 بهمن گلمرادی فرمانده حوزه ۶ بسیج کارمندی امام جعفر صادق (ع) در این دیدار با تقدیر از حضور معاونت فرهنگی شهرداری، اظهار داشت: توان جهادی بسیج در همه عرصه‌هاست و پس از درخشش دوران دفاع مقدس در مسیرهای دیگر نیز موفق ظاهر شد.

وی کارمندان بسیجی، جهادگران جبهه خدمت دانست و افزود: امدادرسانی بسیج کارمندی در همان لحظات اولیه زلزله سرپل‌ذهاب یکی از افتخارات ما محسوب می‌شود و هم‌اکنون نیز از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیج ادارات و کارمندان سراسر کشور، توان جهادی و امکانات لجستیکی و درمانی خود را برای همراهی با سایر دستگاه‌های کشور به منظور خدمت به مردم و محرومان به عرصه آورد تا بتواند در برهه کنونی نیز رسالت پاسداری از انقلاب و نظام را به‌ بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز با تبریک روز بسیج، خاطرنشان ساخت: از آنجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیرگذار است، بسیج کارمندی در این خصوص می تواند کمک شایانی داشته باشد.

وی افزود: بسیج می تواند در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در جهت ارائه خدمت بی‌منت به نیت تامین رضایت خداوند، نگاه به نیازهای مردم و حل آن‌ها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی مشکلاتی مثل ارتشاء و غیره را کاهش دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصری حکرد: مهمترین عاملی که باعث استمرار بسیج شده است وابستگی به مردم است. بسیج از آحاد مردم تشکیل شده است. خود مردم، بسیج را هدایت و به جلو می‌برند و علت اصلی استمرار بسیج ایمان قلبی بسیجیان به خدا و باوردرونی به خالق یکتا  است و در تمامی امورات و کارها فقط به خداوند بزرگ توکل می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار