فرماندارگناوه:
فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های مرتبط ستاد کرونا در اعمال مقررات محدودیت‌های جدید و برخورد با متخلفان به دور از رفتارهای تبعیض‌آمیز، اصل برابری را بجد مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 25 November 2020

غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا و تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان افزود: اجرا و اعمال مقررات بصورت نابرابر و رفتار تبعیض آمیز بر سرمایه اجتماعی لطمه و آسیب وارد خواهد کرد و موجب گله‌مندی مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: تعطیلی و رفع مهروموم صنوف و دیگر گروه‌های متخلف بدون از دوگانگی، با هماهنگی و تنها توسط یک مرجع مرتبط که اعلام می‌کند، صورت گیرد.

فرماندار گناوه اظهارکرد: رفتار و عملکرد ما مسئولان در شرایط کرونا بویژه اعمال محدودیت‌های جدید برای مردم خیلی مهم است و باید احساسی در بین آنان ایجاد شود که محکم و قاطع پای کار ایستاده‌ایم.

مهرجو افزود: با توجه به اینکه شهر گناوه در روزهای پایانی هفته پذیرای شمار زیادی از هموطنان می‌شود، باید نظارت‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان توسط نیروی انتظامی و بسیج تشدید و از ورود مسافران غیربومی‌ جلوگیری شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا گناوه گفت: شهرداری گناوه و ریگ نظارت خود را بر آرامستان‌ها تشدید کرده و  سخت‌گیری بیشتری اعمال کنند.

وی با بیان اینکه  همکاری مردم در قطع زنجیره کرونا لازم است، افزود: تداوم و یا برداشتن محدودیت‌های کرونایی بستگی به رفتار و مشارکت مردم دارد.

مهرجو گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد نمونه‌گیری‌های هفته جاری کرونا در این شهرستان مثبت اعلام شد، نشان می‌دهد که تا رسیدن به وضعیت مناسب فاصله داریم.

وی بیانکرد: این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت‌ها اعمال شده‌است.

فرماندار گناوه از زحمات و تلاش بی‌شائبه رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای پیگیری تقویت زیرساخت‌ها و افزایش سرانه درمانی و بهداشتی بویژه در شرایط کرونایی تقدیر کرد و از رئیس جدید این شبکه خواست تلاش و همت مضاعفی در این زمینه داشته باشد و ارتباط و پاسخگویی به مشکلات مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش کادر درمانی، دستگاه‌های همکار عضو ستاد و همکاری مردم و خیران و گروه‌های جهادی این شهرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

در این نشست اعضای ستاد مقابله با کرونا گزارشی از عملکرد طرح جامع محدودیت‌ها را مطرح کردند و در پایان عصمت حیدری به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه معرفی و از زحمات محمد بازیاری رئیس سابق تجلیل و تقدیر شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و طبق آمار رسمی تاکنون ۹۷ نفر بر اثر این بیماری فوت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار