مسؤول گروه جهادی بهیان از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان در مسجد امام جواد(ع) منطقه نیروگاه با حمایت سازمان بسیج سازندگی استان قم به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 26 November 2020

به گزارش تابناک قم، علی عارف با اشاره به فرارسیدن روز بسیج مستضعفان از برگزاری سومین اردوی جهادی پزشکی گروه بهیان خبر داد و اظهار کرد: در این اردو اعضای گروه جهادی بهیان متشکل از 20 پزشک، پرستار، متخصص علوم آزمایشگاهی و هیات علمی در مسجد امام جواد(ع) منطقه نیرگاه قم مستقر شدند و خدمات مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی را به اهالی این منطقه ارائه کردند.

وی ادامه داد: این خدمات شامل غربالگری قندخون و فشارخون، معاینه پزشک عمومی، اهدای داروی رایگان، بخش تزریقات، تهیه نوارقلب، مشاوره فردی با موضوع بیماری های مزمن، مشاوره روان شناسی فردی، مشاوره و معاینه مامایی و غربالگری شپش بود که به همت اعضای جهادی این گروه به ثمر نشست.

مسؤول گروه جهادی بهیان از اهدای پک لوازم التحریر و پک بهداشتی به مراجعین خبرداد و ابراز کرد: هزینه برگزاری اردو و تامین ملزومات و داروهای مورد نیاز با حمایت سازمان بسیج سازندگی استان قم تامین شد و بالغ بر 200 نفر از خدمات ارائه شده در یک روز بهره مند شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار