اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 6 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 26 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 6 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 6 آذر بشرح زیر است:

برگشت 16 هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های تردد کرونایی و برگشت 16 هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای استان خبر داد .

سرهنگ نعمت الله آزادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در این برهه حساس که جامعه با افزایش روزانه موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا مواجه است، پلیس با اجرای طرح های عملیاتی در کنار کادر درمانی و سایر دستگاه های اجرایی گام های موثری را در پیشگیری از شیوع این بیماری برداشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ضمن اجرای اقدامات فرهنگی و ارائه هشدارهای مناسب در این رابطه، طرح های گسترده ای در دستور کار پلیس قرار گرفته است .

سرهنگ آزادی با قدردانی از همراهی، مسئولیت پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسئولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه کنی این ویروس، تصریح کرد: در این طرح شاهد انسجام و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای مسئول با پلیس نیز بوده ایم.

آزادی با اشاره به اجرای مطلوب این طرح در استان، اظهار داشت: در کنار برنامه های اجرایی و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، روزانه 57 تیم در ورودی و خروجی شهرستان های استان مستقر و بر روند اجرای محدودیت ها نظارت دارند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این طرح 500 هزار واحد صنفی استان بازدید شد که به 948واحد صنفی تذکر داده شد و 40 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

وی با شاره به محدودیت های تردد در استان مازندران، گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون از ورود 16 هزار خودرو به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی جلوگیری شد و بیش از 2 هزار خودرو به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

سرهنگ آزادی از اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در استان خبر داد و اظهار داشت: در این ارتباط 764 خودرو نیز به دلیل تردد های غیر مجاز اعمال قانون شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آحاد مردم و هم استانی های عزیز با پلیس از آنان خواست: با احترام به تصمیم مسئولان در اعمال محدودیت‌های کرونایی برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان نسبت به افراد قانون گریز بی تفاوت نباشند و در صورت مشاهده‌ هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.


--------------------------------------------------------


دستگیری 2 سوداگر مرگ در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 20کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ از طریق یکی از محورهای ورودی این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در اقدامی عملیاتی با همکاری و هدایت عملیاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متهمان را در ورودی این شهرستان با یک خودروی کامیون دستگیر کردند.

سرهنگ قیصری، از کشف 20 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: این عاملان سودجوی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سود جوی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------


انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 2 کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ذات الله رضوانی" درباره جزئیات این خبر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پی انجام تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط 3 عامل افیونی از طریق محور مواصلاتی هراز با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: در ادامه بررسی های اطلاعاتی، ماموران موفق به شدند متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر کنند .

سرهنگ رضوانی از کشف 2 کیلو و 50 گرم انواع مواد مخدر شامل شیشه و هروئین به همراه 25 عدد آ

masoud pashna, [۲۶.۱۱.۲۰ ۱۸:۴۴]
لات استعمال و دو دستگاه توزین مواد مخدر در این عملیات خبر داد و افزود: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی در خاتمه با بیان اینکه مواد مخدر از مهمترین عوامل بروز ناهنجارهای اجتماعی در جامعه به شمار می رود به شهروندان توصیه کرد: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسئل امنیتی و اجتماعی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


کشف 14 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 14فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 14سارق و مالخر اموال اموال مسروقه و غیره در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 14فقره سرقت منزل،اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 50 موتور سیکلت و 21 خودرو به دلیل عدم رعایت قانونی و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند .

جعفری از دستگیری 28 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اجرای این طرح با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده هفت کیلو و هشتصد گرم از انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------


پلمپ 12 واحد صنفی متخلف دررامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از پلمب 12 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ علی قیصری "در تشریح این خبر گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اجرای طرح کاهش ساعات کار صنوف به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهای این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ قیصری با اشاره به بازديد از بیش از 130واحد صنفي این شهرستان طی چهار روز گذشته، تصريح كرد: در اين طرح 12 واحد صنفي نيز به دليل عدم توجه به اخطارهاي داده شده پلمب شد و به 56 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.

فرمانده انتظامي رامسر در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنيت و سلامتي شهروندان تا قطع كامل زنجيره ويروس كرونا ادامه خواهد يافت.


--------------------------------------------------------


دستگیری سارق منزل با 8 فقره سرقت در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر" ازدستگيري سارق منزل و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "قاسم محمدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل در حوزه استحفاظی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبازه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی افزود: در تحقيقات و بازجویی به عمل آمده متهم تاکنون به 8 فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند .


--------------------------------------------------------


پلمب 23 واحد صنفی متخلف در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از پلمپ 23 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اسماعیل حسن زاده در تشریح جزئیات این خبر، گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا, طرح ک

masoud pashna, [۲۶.۱۱.۲۰ ۱۸:۴۴]
نترل و نظارت بر واحدهای صنفی در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي این شهرستان قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح پس از هماهنگی های قضائی با همکاری سازمان های مربوطه از کلیه واحدهای صنفی این شهرستان بازدید شد .

سرهنگ حسن زاده افزود: در اجرای این طرح 23 واحدصنفی بعلت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستادکرونا پلمپ شد و به بیش از500 واحد صنفی نیز اخطار پلمب داده شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنيت و سلامتي شهروندان تا قطع كامل زنجيره ويروس كرونا ادامه خواهد يافت.


--------------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در چالوس

جانشین انتظامي شهرستان چالوس،از توقيف خودروی حامل 2 تن چوب قاچاق در مرزن آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمید عابدی نیا"در تشريح اين خبر،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز فراورده های جنگلی توسط فردی در مرزن آباد این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

جانشین انتظامي شهرستان چالوس، افزود: ماموران کلانتری 14 مرزن آباد با اجرای گشت های کنترلی متهم را در حین انتقال چوب های قاچاق با یک خودروی وانت نیسان در یکی از محورهای جنگلی دستگیر کردند.

سرهنگ عابدی نیا از کشف 2 تن چوب قاچاق بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: ضمن تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبعی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره یه عزم راسخ پليس در برخورد با پديده قاچاق به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و سایر مسائل امنیت و انتظامی مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان "بابلسر"، از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 12 متهم در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسین زارع "، در تشريح اين خبر بيان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف دستگيري سارقان و عاملان توزیع مواد مخدر و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در محله میاندشت این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 12 سارق و مجرم سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ زارع، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی 8 سارق حرفه ای دستگیر و در مجموع به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این طرح خبر داد و اظهار داشت: دستگیری 4 عامل افیونی از دیگر اقدامات پلیس در اجرای این طرح بوده است.

زارع با اشاره به تداوم اجراي اين طرح ها، گفت: این طرح ضمن اثر بخش بودن اجراي اين طرح ها، رضايتمندي و بالا رفتن احساس امنيت در اذهان شهروندان را به دنبال داشته است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار