مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:طبق مصوبه ستاد ملی کرونا بدلیل همه گیری و افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا مقرر شد یکسری مشاغل بمدت دو هفته تعطیل و یکسری مشاغل هم با اعمالِ محدودیت در ساعات کاری و پرسنل فعالیت کنند.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 28 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،یاسر قربانی درگفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در صورت تعطیلی کامل بانک ها به نوعی کشور تعطیل می شود، ادامه داد:بر این اساس قرارشد یکسری اقدامات مثل فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از بانک به منظور جلوگیری از انتقال ویروس به مردم برای مراجعه به بانک آموزش داده شود.
وی افزود:مردم با مشاهده ازدیاد و شلوغی داخل بانک حضور پیدا نکنند و بیرون از بانک برای رسیدن زمان نوبت خود انجام امور بانکی منتظر بمانند.
وی اظهار داشت:حس همدلی بین مردم مسئولین تنها عاملی است که می تواند در این مقطع موثر باشد.
وی یادآورشد:نظارت ها در حال انجام است و از مردم تقاضا داریم در مکان ها و مغازه هایی که تعطیل نیستند با رعایت پروتکل ها حضور پیدا کنند.
قربانی اظهار داشت:در حال حاضر متأسفانه بیمارستان ها پر از بیمار است و کادر درمان بویژه پزشکان و پرستاران تنها خواسته ای که از مردم دارند همکاری با کادر درمان و در خانه ماندن است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: تمام پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اراک از جمله معاونت های بهداشت و درمان طبق ماه های گذشته همچنان به فعالیت های خود مشغول هستند.
قربانی تاکید کرد: فقط معاونت آموزشی و پژوهشی که مرتبط با دانشجویان است بصورت دور کاری آموزش آنلاین برای مباحث آموزشی دانشجویان فعالیت می کنند.
وی افزود:تمام واحدهای ستادی همچنان سربازان اصلی خط مبارزه با کرونا هستند و حتی نیروهای آموزشی هم بصورت داوطلبانه به دانشگاه علوم پزشکی کمک می کنند.
انتظار می رود مردم برای حفظ سلامت خود همچنان در قطع زنجیره این ویروس منحوس همکاری لازم را داشته باشند و مسئولین ذیربط هم با در نظر گرفتن شرایط یکسری مشاغل و ارائه حمایت های لازم شرایط را برای قرنطینه ی خانگی هر چه بیشتر فراهم کنند.
این حمایت ها چه مادی و حتی معنوی انگیزه مردم در همکاری برای مهار هر چه بیشتر این ویروس منحوس را بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار