هم‌اکنون ۸۳۲ بیمار کرونایی یا مشکوک به ویروس کرونا، در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 29 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، حرکت سینوسی کرونا در مازندران همچنان ادامه دارد و پس از یک روز کاهش تعداد افراد بستری، روز بعد با افزایش آمار رو به رو هستیم به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد نهایی افراد مشکوک به ویروس کرونا و یا بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل و مازندران به ۸۳۲ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، به گفته روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. ظرف همین مدت تعداد ۵۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۶۶۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۶۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

همچنین بر اساس آخرین آمار کرونا در بابل ۱۵ بیمار جدید بستری و ۱۵ بیمار نیز ترخیص شدند.

به گفته روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۶۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید بستری و ۵ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۴۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

هم‌اکنون ۸۳۲ بیمار کرونایی یا مشکوک به ویروس کرونا، در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار