دبیر هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم از استعدادیابی رزمی‌کاران قم برای حضور در اردوهای تیم منتخب پنچاک سیلات قم و اجرای پویش تمرین در خانه توسط رزمی‌کاران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 29 November 2020

به گزارش تابناک قم، محمدمهدی رحمتی اظهار کرد: برای تشکیل اردوی تیم منتخب پنچاک سیلات قم ابتدا به عموم ورزشکاران این رشته فراخوان داده شد و از آنها برای حضور در تمرینات تیم دعوت به عمل آمد تا تیمی منسجم را برای اعزام به مسابقات و یا اردوهای کشوری تشکیل شود.

وی با بیان اینکه پنچاک سیلات یکی از رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی بود و به سرعت در حال پیشرفت است، ادامه داد: با برگزاری جلسه تمرینی که در حضور استاد میرزا احمدی مربی رسمی انجمن پنچاک سیلات کشور انجام پذیرفت، استعدادیابی از نفرات حاضر در تمرین به عمل آمد.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: از سایر رزمی‌کاران هیات برای حضور در مراحل بعدی استعدادیابی تیم پنچاک سیلات رده سنی بزرگسالان نیز دعوت شده هماهنگی‌های لازم را با هیأت انجام دهند تا بهترین‌ها را برای حضور در تیم منتخب قم گزینش صورت بگیرد.

وی در ادامه به برگزاری دوره مربیگری و داوری گراپلینگ اشاره و بیان کرد: با برنامه‌ریزی کمیته گراپلینگ کشور، روزهای پایانی آبان ماه یک دوره مربیگری عملی درجه سه و یک دوره داوری درجه سه این رشته به شکل آنلاین برگزار شد و قمی‌ها از طریق کمیته گراپلینگ هیأت در این دوره شرکت کردند.

رحمتی با بیان اینکه یک دوره مربیگری تئوری درجه سه نیز توسط هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم برگزار شد، در ادامه از پویش تمرین در خانه گفت و افزود: پویش تمرین در خانه همزمان با هفته بسیج با جایزه 50 میلیون ریالی در سراسر کشور توسط فدراسیون رزمی به اجرا درآمد.

وی در پایان اظهار کرد: در واقع شیوع گسترده ویروس کرونا موجب شده تا بسیاری از افراد جامعه از فعالیت‌های فیزیکی روزانه خود کاسته و ورزش را از اولویت‌هاى زندگی دور کنند، به همین دلیل بنا بر پیشنهاد کمیته روابط عمومی فدراسیون و موافقت یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و با کمک و همراهى خانواده رزمی ایران، پویش تمرین در خانه تا پایان آذر ماه اجرا و در پایان این پویش به 10 نفر از برگزیدگان جایزه نقدی پرداخت می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار