فارس میزبان همایش ملی آموزش مجازی کرونا
کد خبر: ۹۲۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 03 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرهاد اسماعیلی با بیان اینکه همایش ملی آموزش مجازی در دوران همه گیری کرونا به میزبانی استان فارس برگزار میشود، گفت: زمان برگزاری این همایش ۱۳ و ۱۴ اسفندماه ۹۹ است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: مهلت ارسال مقالات نیز تا ۱۵ بهمن ماه ۹۹ است.

او در تشریح محور‌های این همایش گفت: فرصت ها، چالش‌ها و راهکار‌های تربیت رسمی در فضای مجازی در دوران کرونا، شیوه‌های کیفیت بخشی به آموزش در فضای مجازی (با تاکید بر آموزش در شبکه ملی شاد)، آسیب شناسی برگزاری آموزش‌های مجازی از طریق شبکه ملی شاد، راهکار‌های توسعه‌ی حرفه‌ای معلمان در بستر آموزش مجازی در دوران کرونا، چگونگی ایجاد شبکه‌های تعاملی معلمان به منظور ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای آن‌ها در فضای مجازی از جمله محور‌های برگزاری این همایش است.

اسماعیلی در تشریح دیگر محور‌های برگزاری این همایش افزود: برنامه ریزی درسی طراحی آموزش در دوران کرونا، تجارب زیسته‌ی معلمان و دانش آموزان از یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا، شیوه‌های سنجش اثربخش و ارزشیابی مستمر و پایانی در فضای مجازی، شیوه‌های پشتیبانی تربیتی، فرهنگی و آموزش مستمر از دانش آموزان و معلمان در فضای مجازی، چگونگی طراحی فعالیت‌های یادگیری و تکالیف مهارت محور در فضای مجازی از دیگر محور‌های این همایش است.

او ادامه داد: راهکار‌های فعالسازی و کیفیت بخشی به آزمایشگاه در فضای مجازی، آسیب‌های رشدی و رفتاری یادگیرندگان در دوران همه گیری کرونا، تحولات اساسی در نظام آموزشی و الگو‌های یادگیری در دوران همه گیری کرونا و پس از آن، عدالت تربیتی و آموزشی در دوران همه گیری کرونا از دیگر محور‌های برگزاری این همایش است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس نیز گفت: نشانی دبیرخانه همایش به آدرس شیراز، خیابان معدل شرقی، معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس است.

رسول قانونی گفت: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به آدرس سایت همایش به نشانی http://hamayesh.farsedu.ir/ و به آدرس ایمیل fars-motevaseteh@medu.ir ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار