فرماندار دهلران؛
فرماندار شهرستان دهلران گفت : باتوجه به اینکه وضعیت شهرستان زرد رنگ است فعالیت گروه‌های شغلی یک ، دو و سه در این وضعیت مجاز است اما همچنان گروه‌ چهار با محدودیت مواجه هستند.
کد خبر: ۹۲۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 05 December 2020


به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در گفتگو با خبرنگار ما گفت : باتوجه به مصوبات ستاد کرونا محدودیت ورود وخروج همچنان پا برجا است.

وی اظهار داشت : با محدودیت اعمال شده خوشبختانه شاهد کاهش افراد مبتلا در شهرستان بودیم و برای تدام کاهش وکنترل این بیماری نیازمند همکاری مشارکت مردم هستیم.

فرماندار شهرستان دهلران بیان داشت : بر اساس وضعیت شهرستان که از سوی ستاد ملی کرونا زرد اعلام شده از امروز فعالیت گروه شغلی سه در شهرستان مجاز است.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دهلران افزود : گروه شغلی سه شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می باشد.

عسگری تصریح کرد : محدودیت ها گروه چهار همچنان پا برجا است وبر اساس مصوبه ستاد کرونا فعالیت آنها ممنوع است.

وی گفت : گروه چهار شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی در گروه‌های هستند.

فرماندار دهلران عنوان کرد: انتظار است شهروندان همچنان راعایت پرتوکل های بهداشتی در دستور کار خود داشته باشند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار