خدمات شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 06 December 2020
معاون برنامه‌ریزی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: اکنون خدمات در قالب میز خدمت الکترونیک در حال ارائه است و مشترکان برای استفاده از این سامانه باید با حضور در اداره‌های امور آب شهرستان‌ها، پس از انجام فرایند احراز هویت، نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند.
رضا کمالی افزود: مشترکان پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان به نشانی Hrrw.ir مراجعه و با انتخاب گزینه «میز خدمت الکترونیکی»، خدمات ارائه شده توسط شرکت را مشاهده کنند.
بیشتر بخوانید: تامین آب بیش از هزار هکتار از اراضی دشت‌های جاسک
وی گفت: ثبت درخواست، پیگیری پرونده و گردش کار، بارگذاری مدارک مورد نیاز، بارگذاری مدارک مرتبط با نواقص اعلام شده، آگاهی از وضعیت پرونده، مشاهده وضعیت مالی، مشاهده صورت‌حساب‌های قبلی و جدید و امکان پرداخت اینترنتی، بخشی از خدمات ارائه شده در این سامانه است.
به گفته معاون برنامه‌ریزی آب منطقه‌ای هرمزگان، قابلیت امضای اینترنتی قابل استناد در مراجع قضایی، ثبت درخواست رسیدگی به شکایات، بهره‌مندی از استعلامات الکترونیکی، شرکت در نظرسنجی و انعقاد انواع قرارداد‌های فروش آب از دیگر خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان است.
رضا کمالی گفت: پس از ثبت درخواست در سامانه، همه مراحل ارائه خدمت از طریق پیام کوتاه به مشترک اطلاع رسانی می‌شود.
وی در مورد استفاده افرادی که مشترک آب منطقه‌ای نیستند نیز گفت: این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان به نشانی Hrrw.ir و انتخاب گزینه «سایر خدمات» ثبت نام و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنند.
به گفته معاون برنامه‌ریزی آب منطقه‌ای هرمزگان، ارسال مکاتبات اداری، ثبت درخواست بررسی در کمیسیون رسیدگی به آب‌های زیر زمینی، ثبت اعتراض در کمیسیون ماده ۳ رودخانه‌ها و سواحل، درخواست پاسخ استعلام آب و رعایت حریم و درخواست ملاقات با مدیرعامل از جمله خدماتی است که در این میز خدمت به افراد غیر مشترک ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار