سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت:شجاعت تیم داوری را در بازی پرسپولیس دیدم، بعضی از داوران این ریسک را نمی‌کنند که به سرمربی استقلال و پرسپولیس کارت قرمز بدهند.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 06 December 2020

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: به تیم فولادخوزستان خوشامد می‌گویم. امیدوارم میزبان خوبی باشیم. بازی بسیار سختی خواهد بود. همه بازی ها سخت هستند چون 4تیمی که بیشترین تماشاگر را دارند و همچنین فولاد و صنعت نفت بازی ها از رونق هوادار خارج شده و بازی ها به بازی های دوستانه سطح بالا تبدیل شده است.

وی ادامه داد: کمتر تیم وجود دارد که ریسک زدن گل زیاد کند. فولاد تیمی است که در شرایط خاصی بازی می‌کند. امیدوارم در این بازی حاشیه نداشته باشیم. بعد از بازی قبلی 10 دقیقه با محمد ربیعی گپ زدیم. از تمام عزیزانی که در رفسنجان به اسکان ما کمک کردند تشکر می‌کنم. هتلشان را با ما نصف و بنده نوازی کردند.

منصوریان افزود: فردا میهمان داریم و باید مهمان نوازی کنیم. دوست داریم این بازی با کمترین حواشی برگزار شود و سه امتیاز در خانه خودمان بماند و مهمانمان را برادرانه بدرقه کنیم. 

سرمربی تیم تراکتور در مورد تیم داوری این مسابقه گفت: شجاعت تیم داوری را در بازی پرسپولیس دیدم. بعضی از داوران این ریسک را نمی‌کنند که به سرمربی استقلال و پرسپولیس کارت قرمز بدهند. از کامرانی‌فر و رفعتی تشکر می‌کنم که تیم قبراق و خوبی فرستادند.

وی تصریح کرد: بعد از بازی با مس رفسنجان انرژی خوبی به اردوی ما رسید. امیدواریم در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم و بعد از آن در بازی با تیم دوست و برادرمان ماشین سازی و سپس پیکان هم امتیازات را بگیریم تا جایگاهمان بهتر شود. بازی قبلی را به خانواده هواداران و بازیکنان تقدیم کردم که ناقابل بود. ان‌شاالله همین روند را ادامه بدهیم.

منصوریان در مورد سبک بازی تراکتور گفت: اصول تیم ما بازی مالکانه است. هر بار تیم را نسبت به شرایط تیم حریف می‌چینیم. فولاد از نظر فیزیکی خوب تلاش می‌کند و با برنامه وارد زمین می‌شوند. سعی می‌کنیم اصول مالکانه خودمان را حفظ و نقاظ قوتشان را کنترل کنیم که تسلط حریف به ما زیاد نشود. با داشتن اشکان، احسان، اکبر ایمانی، مهری و بوحمدان این شانس را داریم که مالکانه بازی کنیم.

منصوریان در خصوص تغییر محل بازی‌های تراکتور گفت: ما استادیوم را عوض کردیم چون یادگار امام بدون تماشاگر ما را اذیت می‌کند. یک استادیوم غول پیکر است که اگر خالی باشد از نظر روحی بیشتر خودمان تحت فشار قرار می‌گیریم. تا زمانی که کرونا شرش را کم نکرده باشد فعلا در بنیان دیزل بازی می‌کنیم و بعدا وقتی رفت به یادگار امام برمی‌گردیم. سعی می‌کنیم همه جنبه‌های زمین را برای بازی فردا در نظر بگیریم. حریف را خوب آنالیز کردیم. مجبور بودیم. در 72 ساعت وقت گذاشتیم تا به چیزی که مدنظرمان است برسیم.

وی در خصوص تغییر سیستم تراکتور عنوان کرد: بعد از اینکه خانزاده را از دست دادیم از سیستم 2-5-3 به همان 4دفاعه خودمان برگشتیم و همان را ادامه می‌دهیم. دو مصدوم از چمن مصنوعی داریم. یعنی خانزاده و خرم‌الحسینی که یادگار زمین مازندران هستند. تیکدری و مسلمی‌پور کرونایی هستند که شاید تا فردا یکی از آن‌ها منفی شود. 

سرمربی تراکتور در مورد وضعیت مسعود شجاعی گفت: مسعود در تمرین دچار یک آسیب دیدگی جزیی شده است. نمی‌توانیم او را بیاوریم و انرژی اش را مصرف کنیم و بعد دچار آسیب دیدگی بلند مدت شود. ان‌شاالله در آینده سلامتی کاملش را به دست می‌آورد. به جز این نفرات، مابقی بازیکنان را داریم. جوانان خوبی داریم که می‌خواهیم آن‌ها را در لیست 20نفره وارد کنیم. آن‌ها به خوبی و با تمرکز بالا تمرین می‌کنند. خیلی دل به کار می‌دهند. میل یاد گرفتن را در آن‌ها می‌بینم. ان‌شاالله در بهمن و اسفند و فروردین دست تیم را می‌گیرند. جوان‌های خیلی خوبی را برای رو کردن در فوتبال ایران آماده کرده‌ایم. اعتقاد دارم هرکجا می‌روم باید 6-7 جوان خوب به فوتبال ایران معرفی شوند.

منصوریان در پاسخ به اعتراض یکی از خبرنگاران تبریزی مبنی بر اینکه تراکتور چهارمین تیم پرهوادار نیست، گفت: من گفتم دربین 4 تیم پرهوادار هستیم. همین هفته پیش با 43درصد بیشترین هوادار را داشتیم. تراکتور در یک قواره سطح بالا است. نه به خاطر اینکه من سرمربی آن هستم.  چندسال پیش در تختی مقابل تراکتوربازی داشتیم. وقتی بیرون آمدیم به محمدخرمگاه گفتم وضعیت تماشاگران را بررسی کن، ما در نفت  همیشه 40-50 نفر را با خودمان می‌بردیم. گفت آن 40-50 نفر هم رفتند و تراکتور شدند و پرچم گرفتند. تمام کنج های ورزشگاه تختی پر بود. وقتی تراکتور حرکت می‌کند و کرونا نباشد، تعداد کمی از تبریز می‌توانند مثلا به تهران بروند. 

وی افزود: قلعه حسن خان، شهرییار، رباط کریم و جنوب شهر تهران 8میلیون ترک دارد. همزمان بخواهند به استادیوم بروند 8 بار آزادی را پر می‌کنند و خالی می‌کنند. همه شهرها، شیراز برویم قشقایی ها را داریم. گرگان قزلباش‌ها را داریم. یا در قوچان. نکته جالب اینکه در رفسنجان دیدم ترک زبان‌ها آمده‌اند. گفتند ما 200کیلومتر آنطرف تر کار می‌کنیم و آمدیم شما را بدرقه کنیم. 

سرمربی تراکتور تصریح کرد: تراکتور بخش اعظمی ازهواداران را دارد. یکی ازدوستان چندوقت پیش که برای یکی از تیم‌های پایتخت بود گفت ما 50میلیون هوادار داریم. حساب کردم دیدم اگر آن‌ها 50میلیون دارند، مثلا استقلال هم 40میلیون داشته باشد، 35میلیون هم ما داریم،پس حدود 140میلیون جمعیت داریم. ولی هر آذربایجانی که داخل کشور باشد جزو این 35میلیون، هوادار ما هم هست. هر هوادار آذری زبانی که استقلال و پرسپولیس را تشویق می‌کند با ما هم هست. پس ما برای همین 43درصد به دست آوردیم.

منصوریان افزود: من در سه شهر دید فوتبال خیلی متفاوت است. فوتبال را در سفره خانواده ها دیدم. تبریز، آبادان و انزلی. وقتی انزلی می‌رفتم قشنگ می‌فهمیدم که شهر برای فوتبال می‌خوابند و بیدار می شوند. برای ملوان خیلی ناراحتم و خیلی دوست دارم زود بالا بیاید و گیلان دوباره سهمیه داشته باشد. سپاهان هم دیدم که استادیومش 50هزار نفر پر می‌شود. این 4 تیم(تراکتور، سپاهان، استقلال و پرسپولیس) از بقیه جدا هستند. 

وی ادامه داد: من خودم حریف تراکتور بودم. روبروی ما 88هزار نفر نشسته بودند. خیلی ترسناک می‌شود. هرموقع کرونا رفت به جای ترسناک خودمان بر می‌گردیم. دست تک تک هواداران را می‌بوسم. قول دادم این تیم را درست کنم و به فرم ایده‌ا آلش می‌رسد. لحظه شماری می‌کنم لیگ قهرمانان آسیا برسد. این تیم قواره‌اش خیلی درشت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار